Thursday, January 26, 2017

DASHING singkirkan lebihan wax dengan 1 cucian

assalammualaikum dan salam sejahtera

Suami kolin memang sinonim dengan produk DASHING. Maklumlah Dashing ini dah macam jenama turun temurun dan di percayai ramai kan. Malahan gaya rambut bagi lelaki jua amat di titik beratkan. Itulah sekarang dah ramai yang memakai pelbagai produk rambut seperti spray dan tidak terkecuali wax.

Bagi memastikan rambut benar-benar bersih daripada produk pengayaan, kebanyakkan dari lelaki menambah amaun pengunaan syampu dalam setiap cucian rambut. Iya lah kan nak pastikan kesan-kesan wax semua hilang. Betul tak? Dan kalau diperhatikan banyak syampu di pasaran tidak dapat meninggalkan kesan produk pengayaan rambut ini dengan berkesan kan. 

Ramai juga tidak sedari, apabila kita guna syampu melebihi daripada kadar yang sepatutnya atau kerap ianya memang dapat membersihkan rambut. Dari dari segi masa panjang ianay bakal melemahkan kekuatan rambut serta menymbang kepada kemunculan masalah rambut dan kulit kepala yang lebih serius seperti rambut gugur, kulit kepala gatal, rambut rosak dan kusam. Rambut suami kita juga kalau tidak dibersihkan dengan betul boleh mengumpul kekotoran dan seterusnya menyukarkan si suami untuk bergaya kembali. 


Buat semua yang sayang suami macam kolin ni heheheheđź’•

Nak jaga rambut suami agar nampak sihat aje kan. Boleh lah try solusi kepada permasalahan produk gaya rambut macam wax tu. ELITE rakan jenama pendahulu pengayaan rambut lelaki telah melancarkan SYAMPU ELITE MAN yang diperhebatkan dengan Wax Out System yang direka khas dan terbukit mampu menyingkirkan produk-produk pengayaan rambut, minyak dan kekotoran kepada rambut dan jua kulit kepala secara menyeluruh menerusi satu cucian sahaja!

Hanya dengan satu cucian segala lebihan produk pengayaan rambut akan dibersihkan dengan sempurna. Haa...nampak tak, sekarang kaum lelaki pun kena jaga rambut supaya tak lah cepat botak tengah, tepi atau depan. Sebab kalau tak jaga betul-betul, tua sebelum waktunya lah kan.

Berdasarkan keputusan yang diperoleh daripada ujian pengunaan melibat 150 lelaki, 85% bersetuju bawhawa Syampu Elite Men sememangnya direka khusus bagi menyingkirkan produk-produk pengayaan secara efektif dengan hanya satu cucian. 



SYAMPU ELITE MEN dengan formulasi dan pek menarik baharu dah. Ada dua pilihan buat yang tersayang iaitu Anti Kelemumur dan Anti Rambut Gugur. Korang boleh lah pilih buat suami, maklumlah suami memang tak jaga bab-bab ini kan. 

Kalau yang Anti Kelemumur akan mengatasi masalah yang ada lah kan. Penampilan lebih bersih dan kemas di tampilkan sebab dah rawat kulit kepala yang bermasalah kan. Kulit kepala lebih sihat dan rambut pun akan ikut kuat sama. 

Kalau yang Anti Rambut Gugur, ada Advanced Micro-Protein yang menguatkan rambut dan mengurangkan kerapuhan. Ini memberikan anda rambut yang sihat dan kuat. Iannya juga mengandungi mentol untuk sensasi sejuk yang menyegarkan dalam setiap mandian. Keyakinan yang menjadi milik anda apabila mengunakan syampu ini.

Buat yang mencari Syampu Elite Man dari DASHING ini boleh ke pasaraya terdekat dan ianya dijual pada harga RM11.90 sahaja. Jangan lupa LIKE Facebook Elite by Dashing di https://www.facebook.comEliteEdgyEFX

Untuk lihat sendiri syampu yang telah diperbaharui ini. Buat semua kaum adam yang selalu pakai wax tu, sila lah bertukar kepada syampu ini ok. Kalau nak rambut lebat, cantik dan sihat semua kekotoran kesan dandanan terutama wax tu harus bersih tau. 

Love, 

Kolin Zainal  

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you