Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

JOM JADI 'SELLER' PLATFORM MEMBELI BELAH ONLINE, PG MaLL

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua pengunjung blog kolin. Hari ini kolin nak berkongsi dengan korang semua mengenai laman platform e-commerce membeli belah online PG MALL yang telah pun ditubuhkan semenjak 2017 lagi tau. Mana yang tidak mengetahui mengenai laman membeli belah secara maya ini ianya adalah berkonsepkan "ConsuMerchant" dan mendapat tempat ketiga bagi Iprice Insight Report melalui laman web https://iprice.my/insight.mapofecommerce/en/


PENGENALAN PG MALL



Mempunyai lebih 1,000,000 pelanggan dan ianya dijangka terus berkembang di serantau Asia. PG MAll adalah salah satu plaftorm yang menawarkan pelbagai perkhidmatan e-wallet sperti Maybank, QRPay, Touchngo E-Wallet, Boost, GrabPay, Alipay dan sebagainya. Dengan semua ini, korang lebih senang membeli belah di atas talian dan mempunyai banyak pilihan kan. Untuk tambahan, laman web ini juga ada sokongan yang kuat dari pelanggan yang selalu mempromosikan hasil belian mereka di laman sosial. Pengalaman membeli belah dengan mudah dan sudah tentunya bakal menjadi pilihan rakyat Malaysia. 


Buat pengetahuan korang juga, ianya mempunyai support system yang kuat tau. MIS Team mereka sentiasa membantu mengadakan pelbagai kempen bagi menarik penjual juga pembeli terus menerus melayari platform mereka. Malahan target mereka sekurang-kurangnya lebih 10,000 penjual akan menyertai platform membeli belah mereka tahun ini. Haaa...tunggu lagi, mesti banyak promosi nanti tau.


Untuk korang yang nak berniaga secara online di laman web ini tiada kos pendaftaran. Kebaikannya ialah korang akan disokong dengan pelbagai kempen yang kreatif, dapat berkerjasama dengan lain-lain perkhidmatan e-wallet dan juga bank setiap bulan. Pasti melonjak jualan dan juga meningkatkan trafik ke kedai online korang. 



SelluSeller, EasyStore, iStoreSend, urStore, tresGo, Etailer Getaway Red Dino telah pun bersama-sama PG MALL tau. Lupa pula nak kongsi dengan korang mengenai servis penghantaran. Ada pos laju, skynet, gdex, j&t ekspress, DHL , easy parcel dan lelain perkhidmatan lagi. Haaaa...ada banyak pilihan, tak perlu bergantung dengan satu atau dua perkhidmatan penghantaran. So korang pilih nak yang mana satu okay. Kalau korang berniaga, senang kan. Banyak pilihan, satu Malaysia boleh delivery tau. 



JOM JADI 'PG MALL SELLER' SEKARANG


Kalau korang nak cuba terus klik https://www.seller.pgmall.my okay.



Atau boleh ke laman web mereka https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=237

Facebook: PGMallIOfficial, https://www.facebook.com/PGMallofficial/

Instagram: PGMall.my, https://www.instagram.com/pgmall.my/

#PGMall #onlineshopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Sellnow #Goecommerce #joinusnow #Sellonline #sellonPGMall


Nahhhh....jom join platform ini dan kembangkan semua hasil jualan korang. Join cepat sebab promosi besar-besaran tau. Jangan lupa visit website dan sosial media mereka untuk semua informasi terkini okay.



2 comments:

loving me..loving you