Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

"Dare To Leap" tagline terbaru dari RealMe Malaysia !

Haii korang semua. Apa khabar? Kolin harap semua sihat dan baik belaka. Mengenai RealMe, sebagai satu jenama global yang kian berkembang di Malaysia. Kali ini mereka telah memperkenalkan tagline terbaru mereka. Pada kolin, jenama ini yang sangat mewakili golongan remaja tampil dengan tagline atau slogan terbaru mereka iaitu "Dare To Leap". Bersama-sama pelancaran tagline terbaru ini bermula dari 19 Julai sehingga 21 Julai 2019 di Lower Ground 2, Blue Concourse Area di Sunway Pyramid ada pelbagai aktiviti bagi korang semua yang sukakan sukan lasak dan mencabar adrenalin.





Tagline terbaru ini memberikan semangat dan sisi baru untuk semua yang sukakan cabaran. Fokus kepada generasi muda yang selalu inginkan satu pembaharuan, melepasi had diri malah lebih inovasi. Selari dengan itu lah produk yang dihasilkan lebih kepada berinspirasikan fesyen dan aliran semasa. Dan sepanjang minggu lepas, realme Malaysia telah memberikan pelbagai peluang untuk memenangi pelbagagi hadiah daripada hadiah berupa  smartphone realme sehinggalah penginapan hotel 2 hari 1 malam di Lexis Hibiscus Port Dickson. 

Ada 3 jenis game iaitu  
Dare To Leap Weekend - Beginner 
Dare To Leap Weekend - Intermediate
Dare To Leap Weekend - Advanced 






So sesiapa yang ke Sunway Pyramid minggu lepas beruntung dapat sertai semua game yang disediakan oleh mereka. Tambah hebat lagi untuk korang semua, harga realme 3 Pro bermula dari 22 Julai 2019 adalah seperti berikut:

 6GB+128GB  RRP RM999
  4GB+64GB   RRP RM899
 
harganya di bawah RM1000 ini sememangnya cukup berbaloi dengan semua spesifikasi yang diberikan. Kolin tak tipu memang berbaloi! Sesiapa yang mencari telefon baru dalam bajet ini lah dia realme 3 Pro untuk dipertimbangkan. Nama jenama ini sudah mula mendapat tempat di Malaysia. Apa kata korang ke kedai telefon berdekatan dan pegang sendiri. Mana tau korang pun akan suka macam kolin kan. 

Tahniah buat realme Malaysia di atas tagline terbaru yang sangat trendy untuk semua generasi muda di Malaysia. Semoga terus maju jaya dan korang boleh ke laman web https://www.realme.com/my atau https://www.facebook.com/RealmeMalaysia/ bagi maklumat penuh mengenai pelancaran mereka okay.

kita terpakai baju ikut tema pula hahahha




Assalammualaikum semua, 

Kolin Zainal


No comments:

Post a Comment

loving me..loving you