Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Kenali berapa banyak peranan ibu dalam kehidupan seharian bersama DUTCH LADY

assalammualaikum dan salam sejahtera

Dalam membesarkan anak-anak kita, sudah pastinya pelbagai peranan yang seorang ibu lakukan bagi memberikan yang terbaik buat mereka. Itulah dia peranan ibu dalam kehidupan seharian kan. Dengan ibu lah sebagai pengemas, penghibur hati, chef, akauntan, cikgu dan pelbagai lagi peranan seorang ibu bagi membesarkan anak-anak, betul tak? Kadang-kadang ibu juga lah perunding imej seorang anak. 

Memahami itu, peranan seorang itu, Dutch Lady Nutri Plan dengan 5x DHA telah mengiktiraf semua ibu-ibu di Malaysia di dalam menyokong perkembangan ini. Itulah dia ada pertandingan 
'Mak Kata Saya Anak Bijak' tu. Dengan duta mereka iaitu Scha Alyahya bersama permata hati comel mereka iaitu Lara Alana di dalam sambutan Hi Tea. Semua pemenang iaitu ibu-ibu yang telah menghantar kata-kata dan menyertai pertandingan ini di jemput hadir sama di majlis Hi Tea bersama Scha.


Pertandingan 'Mak Kata, Saya Anak Bijak' ini memahami peranan seorang ibu yang bertukar-tukar seharian bagi memenuhi keperluan anak-anak. Mak yang memakai topi chef bagi memastikan mereka mendapat makanan yang berkhasiat setiap hari, menjadi jururawat ketika anak terluka dan sebagainya. 

Menurut Scha Alyahya, sebagai seorang ibu tiada yang lebih penting dari keperluan seorang anak. Semua perlu dipastikan mereka dapa tyang terbaik. Dutch Lady 4-Step Nutri Plan untuk anak-anak dari 1 sehingga 6 tahun keatas memberikan lebih banyak tenaga dan mereka lebih fokus melalui perkembangan usia kanak-kanak mereka. 


Semasa majlis Hi Tea bersama semua pemenang 'Mak Kata, Saya Anak Bijak', Scha dan ibu-ibu yang lain bertukar-tukar pandangan dan tips dalam membesarkan anak. Malahan mereka berkongsi cerita bagaimana peranan atau watak seharian mereka berubah demi pembesaran anak mereka. Ada kalanya mereka perlu kreatif untuk memenuhi kehendak pembesaran anak. 

Tahniah buat semua pemenang ya !!!

Buat korang yang nak tahu lebih banyak maklumat mengenai Dutch Lady 4- Step Nutri Plan dengan 5X DHA yang diformulasi untuk perkembangan anak-anak sila klik sini www.smartmoments.com.my

Love, 

Kolin Zainl 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you