Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Jom sertai peraduan Dutch Lady "Mak Kata, Saya Anak Bijak"

assalammualaikum dan salam sejahtera

Kepada semua peminat si comel Lara Alana anak kepada Scha Al Yahya dan Awal Ashaari ini rebutlah peluang untuk bertemu dengan mereka dengan menyertai peraduan ini ok. Buat peminat mereka, ambil peluang ini tau. Sertai peraduan mudah ini dan menang pelbagai hadiah.

Dutch Lady Milk Industries Berhad (Dutch Lady Malaysia mengajak semua ibu-ibu bagi berkongsi pesanan dan kata-kata hikmah di dalam kempen terbaru Dutch Lady iaitu Mak Kata, Saya Anak Bijak. Seiring dengan itu korang dapat juga bertemu dan beramah mesra dengan Scha Al Yahya dan Lara dalam majlis jamuah teh yang bakal diadakan nanti. Kempen yang turut menyediakan hadiah wang tunai RM50 untuk 250 orang peserta pertama pada setiap minggu sepanjang tempoh peraduan dijalankan. 

Pengarah Pemasaran Dutch Lady, Ashlee Ng. menyedari kepentingan pada ibu bagi memahami peranan masing-masing. Di samping memberikan susu yang terbaik penuh nutrisi bagi memastikan anak-anak mendapat semua yang terbaik. Selaras dengan itu, susu tepung Dutch Lady 4 - Tahap Nutri Plan dengan 5X DHA adalah satu progam nutrisi yang menyeluruh khas untuk kanak-kanak berusia 1-6 tahun dan ke atas bagi menyokong tahap kebijaksanaan dan pembelajaran kanak-kanak. 

Kalau korang nak tahu slogan 'Mak Kata' telah digunakan buat pertama kali dalam iklan TV Dutch Lady klasik yang disiarkan pada tahun 1983. Masa tu kolin pun baru 3 tahun aje, mana lah ingat hahahah. 
Dengan itulah, Dutch Lady Malaysia memperkenalkan kempen Mak Kata yang pertama dalam tahun 2014. 

Peraduan ini mudah sahaja, korang hanya perlu ikuti semua langkah yang di bawah ini.

a)   Beli mana-mana pek susu tepung rumusan untuk kanak-kanak Dutch Lady 4-Step Nutri Plan dengan 5X DHA* (650g atau 900g);

 

b)   Layari laman web Smart Moment Dutch Lady Malaysia (https://www.smartmoments.com.my);

 

c)   Masukkan petikan “Mak Kata” kegemaran anda dan muat naik gambar saat-saat pintar si manja anda; dan

 

d)   Klik ‘HANTAR’!



Peraduan yang bermula dari 1 Ogos sehingga 30 September 2016 sahaja ok. Selain dapat berjumpa dengan Scha dan Lara pemenang juga bakal membawa pulang kamera instant tau. Dapat wang tunai, dapat kamera, ada anak-anak yang berumur 1-6 tahun so jangan lengah masuk peraduan ini ok.
Sebarang maklumat atau pertanyaan korang boleh layari www.smartmoments.com.my dan sertai cepat peraduan "Mak Kata, Saya Anak Bijak" segera. 
Ingat peserta awal yang masuk peraduan pun boleh dapat wang tunai tau.


Buat korang semua, kolin nak ucapkan good luck !!!! Semoga kita dapat menjadi antara pemenang kempen Dutch Lady Malaysia kali ini. Selamat berjuang korang !!!!

Love, 

Kolin Zainal














No comments:

Post a Comment

loving me..loving you