Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

ICE-WATCH Fashion Showcase @ NU Sentral Fashion Fiesta 2016

assalammualaikum dan salam sejahtera

Khas buat semua peminat jam Ice Watch, kini dah ada koleksi baru wei.
Baru-baru ini kolin berkesempatan untuk melihat sendiri ICE- WATCH  Fashion Showcase di Nu Sentral pada hari minggu yang lalu. Pelbagai warna yang lebih trendy dan menarik untuk korang semua miliki. Cakap banyak tak guna, jom kolin share koleksi terbaru dari ICE Swatch yang diperagakan ini. 


Kesemua koleksi terbaru ini ada dua warna. DUO yang menampilkan koleksi yang lebih segar untuk lelaki dan wanita ini sure buat korang terpikat. Jangan lupa singgah semua Galeri ICE-Watch yang ada ok.


Banyak color menarik kan, nak pilih mana satu berkenan pun dah pening. 


Kalau tengok sendiri semua koleksi yang diperagakan oleh semua model ini memang rasa nak beli semua aje. Ada pelbagai pilihan warna iaitu BlueStone, Ombre Orange, Blue Pink, Atlantic, Dusty Coral, Gray Yellow, Anthracite Pink, Pink Mint, Khaki Pink, Anthracite Yellow dan Mint Coral. 

Kalau kolin memang dah terpikat dengan Pink Mint wei..korang kena terjah juga Galeri mereka dan lihat lah sendiri pelbagai pilihan yang sesuai dan memikat hati. 






Antara Galeri ICE Watch yang boleh korang lawati di Ampang Point, The Curve Shopping Mall, Palm Mall Seremban, East Coast Mall Kuantan, The Shore Melaka, Plaza Shah Alam Selangor, Mitsui Outlet KLIA dan banyak lagi. Nak mudah layari sahaja website mereka di www.ice-watch.com

Tengok dalam gambar dan terpikat, ini kan pula pergi Galeri.
Mau ada yang shopping jam jugak nanti.
Tambah koleksi yang ada, yang penting kualiti dan tahan lama. Betul tak?


Kalau korang nak tengok koleksi lain pun ada juga macam ICE Sporty, ICE Crystal 2015, BMW Motorsport Steel Collection, ICE Happy, ICE Glitter dan juga ICE City.


Jangan lupa korang semua ke Galeri Ice Watch yang terdekat ok. Kolin pasti ada yang korang suka !

Love, 

Kolin Zainal

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you