Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Glam Nite with QisLovers di Sani Hotel Kuala Lumpur

assalammualaikum dan salam sejahtera

Berbesar hati sangat dapat hadir bersama di majlis gilang gemilang ini sebagai salah seorang tetamu media. Kolin memang teringin nak berjumpa sendiri wanita yang berjiwa kental memperkenalkan jenama hijab beliau di serata Malaysia. Buktinya malam itu Ilham Qaseh Official telah ada pengikut dan peminatnya yang tersendiri. Dengan bertemakan Barbie Doll, majlis Glam Nite with QisLovers ini memang tampak meriah. Kalau nak lebih info boleh tengok di Instagram mereka dengan hashtag #qislovers

 kredit gambar kpd http://mohdzarin.com

Kolin rasa bertuah dapat hadi bersama dengan rakan-rakan blogger/media yang lain. Terima kasih banyak-banyak kepada http://mohdzarin.com/blog/ yang sudi snap gambar kami dan share. Sebelum bermula kolin sempat posing-posing kat wall dulu. Maklumlah dah lama tak ber 'event' hihihih


Majlis Glam Nite with QisLovers ini di adakan di Sani Hotel yang terletak dekat Jalan Chow Kit, Kuala Lumpur. Majlis yang dijadualkan bermula dari 8.00 malam sehingga 11.00 malam ini memang meriah dengan kehadiran agen-agen jualan hijab Ilham Qaseh Official dari seluruh negera. Pengasas Ilham Qaseh Official iaitu Pn. Rosnizan Md Nawi ini telah berjaya menambat hati para pengemar hijab yang stylo. Menampilkan hijab yang senang digayakan dan tidak perlu digosok ini sememangnya menjadi impian wanita yang sibuk.

Banyak rona warna yang boleh korang pilih dan padankan. Klik sahaja link kat bawah ini.
Senang sahaja, kalau nak ada soalan nak tanya boleh email atau call sahaja nombor yang disediakan. 

www.facebook.com/ilhamqaseh
www.instagram.com/ilhamqaseh_official
ilhamqaseh709@gmail.com
atau hubungi sahaja nombor ini 019-3006399 atau 018-3516505


Malam itu acara di mulakan dengan peragaan fesyen hijab dari Ilham Qaseh Official. Meriah dengan warna-warni hijab yang digayakan oleh model-model malam tu. Banyak yang korang boleh lihat kalau terjah Instagram Ilham Qaseh Official.

Dimulakan dengan bacaan doa dan gimik penampilan pengasas Ilham Qaseh Official dan ucapan alu-aluan dari beliau. Tampil dengan busana merah dan hitam terserlah keanggunan wanita gigih ini.

  kredit gambar kpd http://mohdzarin.com
  kredit gambar kpd http://mohdzarin.com

 kredit gambar kpd http://mohdzarin.com

Tidak lupa penghargaan kepada semua agen-agen QisLovers di seluruh Malaysia. Kiranya malam itu macam award night untuk semua agen Ilham Qaseh Official lah kiranya. Banyak anugerah yang diberikan, di antaranya the best seller, baju barbie tercantik dan berbagai lagi.

kredit gambar kpd http://mohdzarin.com

 kredit gambar kpd http://mohdzarin.com

Sepanjang acara kami bersantai dengan hidangan dari Sani Hotel. Terima kasih untuk hidangan yang enak dan simple sepanjang majlis Glam Nite with Qislovers.
Ada juga cabutan bertuah untuk semua tetamu yang hadir.

kredit gambar kpd http://mohdzarin.com

Semoga QisLovers akan terus maju dan sukses di dalam industri hijab tanahair.
Tak sabar nak tengok apa lagi kejayaan yang mampu dihasilkan oleh wanita gigih ini.

Love,

Kolin Zainal












No comments:

Post a Comment

loving me..loving you