Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Magic Jelly dari Lovera Malaysia

assalammualaikum dan salam sejahtera

Kali ini kolin nak kongsi dengan korang semua mengenai Magic Jelly dari Lovera Malaysia. Sebelum itu, serba sedikit mengenai Magic Jelly ini. Gel Kecantikan Serbaguna yang diperbuat daripada 4 bahan semulajadi yang paling berkesan di dalam menyelesaikan masalah kecantikan dan juga kesihatan.

Aloe Vera, Timun, Sengkuang dan Bunga Chamomile adalah bahan utama dalam penghasilan Magic Gel dari Lovera Malaysia.


Keluaran Lovera Malaysia ini mempunyai lebih 25 kebaikan dalam 1 botol. Teksturnya ringan, cepat meresap dan langsung tidak melekit. Lagipun ianya tidak mempunyai sebarang bahan berbahaya malah berdaftar dengan KKM. So tak payah nak rasa takut nak guna Magic Jelly ini.

Kolin diberikan peluang mencuba produk ini. Kolin mempunyai masalah tumit kaki yang kasar akibat banyak memakai kasut tinggi dan driving tidak mengunakan kasut. Memang kasar sangat kawasan tumit tu. Jadi, kolin trial 5 hari sapu nipis-nipis Magic Jelly ini di kawasan tumit kaki selepas mandi. 

Alhamdulillah, pada masa kolin menulis review ini, tumit kaki kolin makin lembut. Dapat lah mengelakkan masalah tumit merekah kan. Untuk jerawat pun kolin gunakan juga. Dalam masa 24 jam, jerawat batu surut serta merta. Paling kolin suka, lepas basuh muka, sapu kawasan yang ada jerawat. Tak berminyak langsung!



Nampak kan kawasan tumit kaki kolin dah makin ok. 
So korang jangan lupa cuba Magic Jelly ini. Tak rugi pun sebab boleh pakai untuk semua orang. 
Untuk hilangkan ruam lampin, merawat luka dengan cepat, mencerahkan kulit, memudarkan parut, melembabkan bibir kering, menguatkan akar rambut dan banyak lagi.

Nak lihat apa testimonial dan cara pengunaan Magic Jelly ini jangan lupa layari link di bawah


Sekarang Magic Jelly memang selalu ada dalam handbag kolin. Everytime basuh muka terus sapu ke bahagian muka yang ada masalah. Tumit kaki pun dah makin sihat. Rugi korang tak cuba.

Love,

Kolin Zainal

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you