Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

HIAS WHITENING LOTION DENGAN PERLINDUNGAN SPF 50 UNTUK KULIT ANDA

Haii korang! Semoga lebih ceria dan bahagia selalu okay. Hias Whitening Lotion adalah salah satu produk yang kolin baru aje cuba tau. Produk losyen jenis sapuan berbentuk krim ini, korang boleh sapu di wajah mahupun di badan termasuklah celah-celah badan yang gelap tu. Setiap satu tube losyen ada 50ml. So memang jimat dan tak rugi kalau beli pun.

Hias Whitening Lotion ada SPF50



KEBAIKAN HIAS WHITENING LOTION

Kolin guna selalu bila nak mula memandu. Korang perasan tak tangan korang hitam dari muka, sebab kita selalu memandu ler. Jadi mulai hari ini, korang kena sapu HIAS supaya dapat mencerahkan kulit dengan serta merta. Selepas sapu korang boleh tengok dia akan cerah dalam 1 atau 2 tona ye. Kena try dulu lahh..kolin dah try itu sebab kolin bagitahu. Satu lagi, bau wangian bunga ros kat losyen tu cukup menenangkan. So tangan kita akan selalu bau wangi aje tau.

Baru-baru ini kolin ke tepi pantai, ternyata untuk kita yang suka aktiviti luar macam jogging, mandi laut, berkhemah atau hiking pun sangat sesuai. Ianya kalis air tu paling penting. Dah lah wangi, tapi tak melekit langsung bila berpeluh.


BOLEH DIGUNAKAN SEBAGAI BASE MAKE UP

Korang boleh sapu nipis-nipis pada waktu pagi sebelum pergi kerja tau. Ianya ada vitamin C & E dan ada sunblok SPF 50 bagi melindungi dari sinaran UV dan juga dalam mengelakkan sunburn.

Sekarang ada promosi beli 2 dan postage percuma sahaja dari 8 Julai sampai lah esok 14 Julai, sempat lagi kalau korang nak order tuu. Satu tube Hias Whitening Lotion harganya hanyalah RM49 sahaja. Kalau nak beli boleh ke Instagram mereka iaitu www.instagram.com/hias_berhias atau terus Whatsapp mereka di talian 017-2422362

Kolin yakin benda pertama korang akan tanya, ada KKM ker tu. Sure ada sis, tak akan lah kolin nak kongsi produk yang tak elok kan. Kita guna, kita pakai tau. Kalau nak cek juga klik situ dan semak ya.




Sekarang memang guna hari-hari, pastikan dalam beg ada Hias Lotion supaya tangan kolin terus dilindungi semasa driving. Dan terus guna sebagai pelapik mekap juga. Kalau korang rajin sila google kenapa penting pakai SPF sehari-hari. Haaa..masa tu jangan lupa order dengan HIAS okay. Kualiti produk setanding dengan jenama mahal tau.

Terima kasih membaca entri ini :)

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you