Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

TESTIMONIAL MINUM BELLOSS FIBER DAN ROYAL LPO DARI KITSUI


Halooo korang semua!!! Bebaru ni kan Guardian ada buat jualan untuk health and beauty. Jadinya kolin dapat PR kit, terima kasih PR sebab belanja kolin. Jadi ini lah dia KITSUI BELLOSS FIBER DAN ROYAL LPO DARI KITSUI.

Kalau korang nak tahu KITSUI adalah trusted brand dan telah menerima pelbagai anugerah. Nak beli ada di jual di pasaraya dan farmasi terkemuka. So kalau nak cuba jenama ini memang digalakkan sangat lah.

Kolin minum sebab masa beraya hari tu banyak sangat makan daging, santan dan yang penuh berlemak. Dah tiba masanya kena kikis kesan lemak yang diambil sepanjang raya hari tu. Maklumlah raya duduk rumah, asyik makan tak berhenti kan. Itu sebab kolin suka sangat dapat Pr Kit ni.

CARA NAK MINUM KITSUI BELLOSS FIBER DAN ROYAL LPO



KITSUI ROYAL LPO tu korang kena minum secawan sejam sebelum lunch. Katakan korang dah set masa nak lunch jam 1 tengahari. Jadi jam 12 tu boleh minum secawan. Rasanya sedap, macam air buah-buahan aje, tak ada rasa pelik atau terasa payau ubat. Rasa macam minum air kordial sahaja. Ianya akan buat korang kontrol nafsu makan korang tu. So masa lunch tak lah makan banyak. Kolin dah minum tak pun asyik terberak-berak. Tidak ada berak-berak ya...

KITSUI BELLOSS FIBER pula minum sejam sebelum dinner. Dinner biasa selepas maghrib, jadi kolin minum petang dalam 6.30 macam tu. Yang ini pun tak ada rasa pelik pun, rasa sedap walau warna air tu warna hijau.

Okay yang ini kolin minum..tak sakit perut. Tapi jam 3.00 pagi hahahaha, bangun pergi jamban ye. Memang berak tapi tak lah kerap-kerap sejam sekali. Sekali itu aje ke jamban dan memang kolin rasa dia buang toksin dalam perut. Lemak-lemak semua gone hahahahah. Bau dia busuk!!!

Nah...itu lah dia kalau sesiapa yang ada masalah sembelit try ini. Jangan makan ubat bukan-bukan tau. Yang ini sahaja, boleh selesaikan masalah sembelit korang tu. Untuk yang macam kolin, boleh buang segala anasir yang kolin makan macam-macam tu. Kempis sikit perut leh pakai kebaya kota bharu tau.

Cubalah dedua ini, beli aje kat GUARDIAN sebab mereka selalu buat promosi tau. Kolin minum selang seli, sehari minum, sehari tak minum. Bukan nak slim sangat, nak lebih kepada memastikan kolin membuang secara baik dan dapat bersihkan usus tu, baru lah badan rasa ringan aje. Nak puasa pun sedap badan. Apa-apa pun kalau ambil supplement pastikan korang minum air putih banyak sikit okay. Minum untuk memastikan kesan optimum pada tubuh badan sendiri.

So cepat pergi beli dan cuba sendiri okay. Terima kasih baca entri ini...


3 comments:

  1. pernah consumed dan rasa okay sangat cuma kak ana ni tak konsisten jer masalahnya kan :)

    ReplyDelete
  2. Sedap lah kalau rasa buah-buahan kan.. tambah cantik lah Kolin lepas nie..

    ReplyDelete

loving me..loving you