Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

SAMBUT BULAN KEMERDEKAAN DENGAN REALME MERDEKA MONTH

realme Malaysia dengan semangat "Dare to Leap" telah melancarkan realme Merdeka Month 2019 bulan ini tau. Dengan sambutan itu juga, realme Malaysia menawarkan pelbagai hadiah dan kejutan untuk korang semua. Berkerjasama dengan Shopee, realme Merdeka Sales akan memberikan tawaran menarik harga telefon bimbit cukup murah sehingga RM349 sahaja! 


REALME MERDEKA SALES

Promosi bersempena hari kemerdekaan adalah entry-level king, realme C2. CW yang telah dilancarkan di Malaysia bermula pada harga RM429 akan tetapi telefon bimbit yang ditawarkan 4000 mAh bateri, Helio P22 processor malahan 6.1 HD + dewdrop ini bakal ditawarkan pada harga cukup berbaloi iaitu RM349 sahaja. Malahan untuk 50 pelanggan awal yang beli korang boleh dapat SD card percuma dan pelbagai barangan realme Malaysia. Apa yang perlu korang buat ialah buka sahaja realme official store di http://bit.ly/realmeshp

Selain jualan runtuh sempena Merdeka, realme  Malaysia juga akan ke Kota Bharu baki melancarkan realme Merdeka Regional Roadshow di Aeon Mall Kota Bharu. Buat yang nak lihat sendiri telefon yang canggih tapi harga sangat murah kat Kelantan tu, boleh lah pergi tengok sendiri okay. Roadshow yang bakal berlangsung selama 6 hari dari 6 Ogos sehingga 12 Ogos 2019 bakal memberikan korang tawaran menarik dan pelbagai aktiviti. 

Kolin suka realme punya range sekarang sebab memang high level tapi harga mampu milik. Korang pergi dan tengok sendiri lah okay. Untuk yang nak tahu lebih banyak maklumat boleh la ke facebook mereka iaitu www.facebook.com/realmemalaysia 

Benda boleh jimat buat apa membazir kan! Nak beli handphone baru dan murah, tunggu promosi mereka pada 5 Ogos nanti okay!


Assalammualaikum, 

Kolin Zainal 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you