Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

TOP Perkenal TOP Plush Ultra Concentrated Fabric Conditioner untuk wangian tahan 100 hari !

Assalammualaikum dan harap semua dalam keadaan baik-baik sahaja. Kolin sekali lagi nak berkongsi pasal produk yang sangat memikat hati ini iaitu TOP Plush Concentrated Fabric Conditional untuk kelembutan dan wangian yang mampu bertahan sehingga 100 hari. Kelembutan dan wangian yang menyegarkan pada setiap cucian. Dan sudah tentu kolin suka sangat lah, bila baju yang dah dicuci kering wangi aje bau. Lagi best masa nak melipat baju, seakan terapi tau. TOP memang dah terkenal pun, dan kali ini tiak mengecewakan sebab ianya 3 kali lebih pekat berbanding pelembut fabrik yang biasa.



Satu penutup aje sis, dah cukup untuk kelembutan dan haruman yang korang dambakan. Sebagai ibu nak lah langsir dan cadar tu harum kan. Untuk yang ini confirm, 100 hari wangian dia tau. Sebotol 750gram  boleh bertahan untuk 50 cucian, jimat giler. 

Kalau nak jimat lagi beli pek isian 600gram aje pun boleh juga. Teknologi TOP Plush Fibretech merapi dan mampu melembutkan semua fabrik. Itu yang senang korang nak mengosok baju tu. Sebab apa dia membantu mengurangkan kedutan dan bagi feeling feeling gebu pada fabrik. Teknologi perapi fabrik Scent Micropads yang meresap haruman segar dalamm baju pun boleh korang gunakan untuk karpet juga. 

Tambahan pula dengan 99.9% anti bakteria, mengawal bau busuk mengurangkan kedutan fabrik agar mudah diseterika, mengurangkan lekapan statik, mengekalkan bentuk fabrik dan memiliki kandungai berasaskan tumbuh-tumbuhan yang lebih mesra alam sekitar. Ada 5 haruman menarik yang boleh dipilih iaitu Spring Blush warna merah jambu, Morning Breeze warna biru, Soothing Care warna putih, Glamourous Magnolia dalam warna kuning dan tarikan romantik Scarlet Passion berwarna merah. Haaa...pilih aje lah korang nak cuba yang mana. Boleh beli semua sebab TOP Plush dalam botol 750ml pada harga RM11.25 sebotol dan pek isian semula 600gram berharga RM8.00 satu pek. 

Kolin rasa korang yang suka berjimat sure suka yang ini. Kolin cerita sebab kolin dah cuba. Baju anak kolin yang pergi asrama semua kolin guna TOP Plush. Supaya bau wangi dan memberikan terapi yang lebih bagus untuk anak belajar kan. So dia bau macam kat rumah, hilang sikit homesick tu. 

Semua varians itu ada dijual di pasaraya terkemuka. Jangan lupa beli satu, dan kalau jiran puji baju korang sidai kat luar rumah tu wangi. Boleh laaa sebarkan kebaikan TOP Plush tu okay...

Sharing is caring sisturrrr


Love,

Kolin Zainal 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you