Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Kemaruk Pulut Kuning Zarina Zainuddin

Assalammualaikum korang semua, semoga sihat selalu. Bercerita pasal pulut kuning memang menu kegemaran kolin. Dan kalau korang nak tahu dah 3 minggu berturut kolin order pulut kuning ini hahaha. Memula order untuk diri sendiri dan family kat rumah 3 bekas ajeeee. Selepas itu untuk kawan-kawan satu level pejabat, terus merebak untuk kawan-kawan lain sepejabat. Penangan PULUT KUNING ZARINA ZAINUDDIN


                 ini pulut pandan bersama sambal bilis petai


Hurmm..apa yang boleh kolin katakan memang sedap. Ikhlas betul bahan-bahan yang digunakan sebab terasa sambal dan rendangnya. Cuma ianya agak pedas pada kolin, tapi tetap makan habis weiii. 

Harga boleh tahan lah..lagipun bahan-bahan pun dah mahal sekarang kan. Lagi pula order dengan agen dengan caj penghantaran pun ada. Tapi yang penting kolin dapat makan pulut yang sedap ini. Boleh lah makan sebulan sekali ker untuk melepas rindu makan pulut. 

Buat korang yang nak order, bagi orang-orang Shah Alam dan juga Klang boleh terjah ke laman instagram MKF Services. Kolin senang berurusan dengan dia, wasap link di beri di laman IG tu. Terus order, cakap nak berapa bekas, apa ordernya dan bank in duit. Nanti dia terus hantar...


Dah kemaruk dah semua makan Pulut Kuning Zarina Zainuddin. Korang patut cuba keempat-empat pulut tau. Ada pulut pandan bilis petai, pulut rendang ayam, pulut rendang daging dan rendang kerang. Setakat ini kolin suka bilis petai dan rendang kerang. 



Mula dengan 3 bekas sampai dah 20 bekas hahaha. Nanti jangan lupa cuba okay, sure korang suka weiii...



yang suka makan pulut,

Kolin Zainal

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you