Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

DASHING Anytime EDT khas buat lelaki

assalammualaikum dan salam sejahtera 

Sentiasa tampil dengan wangian hebat di mana sahaja! Itulah dia tagline untuk produk terbaru dari DASHING. Selain berpakaian kemas, bergaya kaum lelaki tidak mengira peringkat umur memang maklum mengenai bau badan kan. Memang bau ini menjejaskan personaliti dan imej seseorang, betul tak? Jadi dengan itu lah lelaki juga tidak ketinggalan mencari pewangi yang sesuai dan boleh digunakan semula berulang kali dalam masa sehari. 



"Penampilan yang baik mestilah dipadankan dengan bau yang menarik", inilah kata-kata dari Mr. Venkat Jangam iaitu Pengurus Pemasaran Wipro Unza Malaysia. Menurut beliau lagi, sesiapa juga boleh boleh bergaya dengan fesyen terkini dari hujung rambut sehinggalah hujung kai. Tapi sebenarnya baru badan seseorang itu lah menjadi faktor tarikan bagi menampilkan lagi persona diri seseorang. Disebabkan itu, tak kiralah lelaki itu apa pun taraf hidupnya pewangi amatlah penting tau. 

Disebabkan DASHING amat memahami keperluan para lelaki di Malaysia, kini jenama produk penjagaan diri lelaki ini telah pun meneraju pasaran tempatan di Malaysia dengan Anytime EDT, Dashing. Rangkaian terbaru ini bersaiz kecil dan senang dibawa ke manas sahaja. Bentuk yang direka khas untuk poket yang seumpama kad kredit ini memang comel! Comel dan praktikal sebab senang aje nak masuk dalam poket baju atau seluar tau. 


Rekaan Pek Dashing Anytime EDT yang penuh gaya ini sesuai lah dengan gaya trend terkini yang hadir dengan 4 variasi unik. Korang boleh pilih Cool, Active, Hattrick atau Ultimate Kick. 

Semua ini dijual di pasaran yang terdekat dengan korang dah. DASHING Anytime EDT 18ml ini dijual dengan harga RM7.00 sahaja tau. Jadi yang nak bagi hadiah dengan kawan, suami, adik atau sesiapa sahaja boleh lah pertimbangkan yang ini. 




Bau-bauan yang menampilkan lelaki maskulin zaman sekarang dalam saiz yang sangat unik dah ada. Kalau korang pilih Cool ianya gabungan Bergamot dan Galbanum yang dilapisi dengan wangian Amber dan Kasturi. Kalau Active, semarak haruman Fougere yang digabungkan dengan nota Citrus, Lavender dan Amber. Manakala bagi Ultimate Kick menampilkan rumusan wangaian dari percikan citrus lemon dan ditambah kesegaran buah pelaga, vanilla dan haruman kayuan serta rempah. Akhir sekali Hattrick, diadun dengan kesegaran buah epal sitrus bersama aroma bunga dan calitan amber.

Itulah dia antara wangian dari DASHING Anytime EDT. Dengan harga yang sangat-sangat berpatutan, kolin percaya korang semua teruja kan nak belikan untuk yang tersayang. Kolin dah pun dapatkan dan siap anak lelaki dan suami kongsi lagi hahahha. 
 Dapatkan segera di pasaraya atau farmasi terdekat ya. 

Love, 

Kolin Zainal 

2 comments:

  1. teringat abangku dulu suka tul guna minyak rambut dari brand dashing ni. dulu-dulu xde lagi pewangi ni rasanya kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha a..dashing dah lama kat pasaran kan. Sekarang dah makin canggih hihih

      Delete

loving me..loving you