Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Wanginya NIVEA Skin Delight Body Milk yang baru ini

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera

Siapa yang tak kenal jenama NIVEA kan. Dari zaman ibu kolin sehinggalah sekarang NIVEA tidak pernah mengecewakan. Kecantikan adalah sesuatu yang subjektif, tetapi kulit yang sihat dan menerima penjagaan sempurna adalah cermin kepada kecantikan diri. 

Dari zaman Cleopatra, ratu terakhir kerajaan Mesir Kuno dikatakan bersiram di dalam mandian susu untuk mengekalkan kulit yang lembut, licin dan halus. Tapi dalam era moden kita sekarang semua mudah. Dimana ianya dianggap satu lambang kemewahan dari hujung rambut hingga hujung kaki sekarang mudah dimiliki. NIVEA Skin Delight Body Milk di inovasikan bagi kita semua kaum wanita menikmati sesi memanjakan diri yang akan menaikkan seri, mood semasa atau selepas mandi. 


Ditakrif sebagai rawatan terulung bagi kulit yang kering, minyak badan berfungsi sebagai pembekal keanjalan dan seri kepada permukaan kulit bermula dari dalam. NIVEA Skin Delight akan menyerap serta menikmati segala kebaikan yang terkandung tanpa rasa melekit pun. Ini kerana NIVEA SKIN DELIGHT yang mengandungi nutrisi penjagaan terbaik minyak badan dalam bentuk 'body milk' yang mudah untuk disapukan. Seperti minyak badan, susu juga diperkaya dengan pelbagai manafaat. Mencerahkan kulit di samping melembutkan kulit. Itu lah dulu-dulu ratu Mesir Kuno sering mandi susu untuk kekalkan kecantikan mereka. Bagi memberikan ketenangan kepada jiwa dan minda setelah seharian bekerja, 'body milk' ini turut diadun bersama haruman semerbak yang telah diekstrak dari bunga mawar dan juga lavender.

Kulit yang lembut, berseri dan mulus adalah idaman setiap wanita menurut kata En. Ng Hock Guan, Pengurus Negara bagi Beiersdorf Malaysia & Singapura. Walaupun ia masih di anggap sebagai satu keistimewaan dan kemewahan bagi sesetnegah daripada mereka, hadirnya NIVEA Skin Deligh telah memudahkan golongan wanita memanjakan diri mereka sendiri. 





Bunga mawar sinonim bagi wanita dan jua dunia kecantikan. Banyak kita lihat dalam minyak wangi mahupun bahan komestik mengunakan bunga mawar. Begitu juga NIVEA mengunakan kelopak segar dari bunga mawar untuk inovasi terbaru mereka. Minyak pati yang terkandung dalam bunga mawar mampu mengekalkan kelembapan semulajadi kepada kulit kita semua. 

Lavender pula mempunyai reputasi yang tinggi dalam dunia aromaterapi. Tumbuhan herba berbunga ini telah digunakan secara meluas di kebanyakkan negara untuk menenangkan stress dan kelesuan. NIVEA sekali lagi telah mencipta ciptaan yang hebat dengan lavender.

Dengan dua wangian lembut untuk di pilih, Glowing Rose yang memberikan kulit anda wangian kewanitaan dan Relaxing Lavender yang menenangkan terdapat dalam dua saiz. Harga pengenalan RM11.90 bagi saiz 250ml dan FM17.50 untuk saiz 400ml. Kepada yang ada masalah kulit kering, perlukan penyelesaian segera, kolin cadangkan korang cuba yang ini.

Selain kelembapan pada tahap optimum korang juga dapat wangian yang sangat mewah. Siapa yang tak nak cantik, kulit cerah dan mulus kan. Segeralah berubah kepada NIVEA Skin Delight Body Milk yang baharu.

Love , 

Kolin Zainal 

2 comments:

loving me..loving you