Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

StarCruise Libra Penang (1)

assalammualaikum

hari percutian yang memang ditunggu-tunggu yeay
so jam 5.30 petang kami sampai di Swettenham Pier, Penang seperti yang diberitahu oleh ina sebelum ini. Kami agak lewat check in dalam jam 6 petang kerana cari parking tuk ditinggalkan kereta bermalam. Dah selesai parking wat so ever...kami pun bersiap untuk naik kapal persiaran..

oh my PRADA!..


Swettenham Pier

We are friends since Form One till now!!!...go Assuntarians

Haa gambar di atas tu..belakang tu..itu lah kapal persiaran yang bakal kolin naik. Yeay..mood dah sangat 'fazura' moh naik kapal yeay...
Masa sampai kat atas tu ina dah standby nak collect ic memasing tuk di 'check in' kan. Selesai semua tu kami terus di bawa berjalan ke arah kapal. Ada lah moskot libra kalu sudi nak bergambar bersama dan kami juga di berikan fresh towel untuk kelihatan segar semasa naik kapal hahahah. 
Anyway good treat!


yang kerusi kuning tu tempat parents kami menunggu, my parents plus kamilah parents. Hope they are happy for this trip. Dan kad yang tu merupakan kad prabayar, maknya apa saja yang kolin beli atas kapal swipe aje kad tu. Nanti masa 'check out' baru bayar laa..

so semua dah ready..ready set and go!! nantikan cerita dalam kapal yaa

oh my fazura!! huhuh


6 comments:

  1. oh my coach...i've missed this trip...kalau tak leh coti sesama...oh nooo..malas betul nak update blog pasal trip to bangkok..hahaha..sampai dah lupe terus..

    ReplyDelete
    Replies
    1. teringin pergi bangkok..next year ah kut.
      update leh aku buat guide later heheh

      Delete
    2. jom g bangkok kolin....kumpul duit banyak2....sure seronok ko shopping...nanti aku update lagik...

      Delete

loving me..loving you