Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

65eDay Global Sale Event dari ezbuy Malaysia

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Pernah dengar tak ezbuy Malaysia? Buat korang yang pertama kali mendengar ianya adalah salah satu platform membeli belah yang memberikan korang semua pelbagai pilihan barang untuk dipilih. ezbuy Malaysia terdiri penjual dari Malaysia, China, USA dan juga Taiwan. Sekarang kalau korang nak beli apa sahaja barang dari negara-negara ini tak perlu dah nak susah payah terbang shopping kat sana. Segalanya di hujung jari, hanya buka laman web ezbuy Malaysia dan terus pilih barangan yang korang ingini. 

Buat pengetahuan korang, 65eDay Global Super Sale Event bakal berlangsung di ezbuy Malaysia. Inilah masanya nak membeli belah sambil berjimat tau. Diskaun yang ditawarkan hampir 90% tau. Banyakkkkkk kan...buat kaki shopping jangan lah tak join sale ini. Barangan pula lebih kurang 20 juta barangan yang bakal diberikan tawaran istimewa. Manalah tau ada barangan idaman korang yang super murah dijual di laman web ini. Buat kolin yang nak berhari raya tak lama lagi ini, sure akan ambil kesempatan membeli belah wei. Alangkah bestnya kalau dapat beli langsir lawa-lawa dari China !!!



Ini informasi penting bagi korang semua tau. Jualan eksklusif iaitu Flash Deals dan diskaun hebat akan bertukar-tukar setiap hari bermula dari 31 May, 12 tengahari sehingga 5 Jun 2017. So korang cepat-cepat layari bermula jam 12 tengahari tu tau. Sebab mulai waktu itu pelbagai barangan yang istimewa bakal di tawarkan. Dan tawaran tu akan berakhir cepat!! So grab sebelum terlepas peluang !!!!! Buat yang suka Friends Deal, Share & Shop pula anda bakal menikmati harga borong lebih 300 barangan yang akan di kemaskini setiap hari. Jadinya barangan tu tak lah yang sama, semuanya lain-lain. Maklumlah yang menjual sahaja dah ada 4 negara. Mesti lah banyak barang untuk dipilih kan.

Manakala di ruangan Deal of the Day Section dan Great Deal adalah untuk semua orang. Jadinya kalau korang tak nak beli borong pun boleh juga. Memang best lah nanti jualan 65eDay Global Super Sales Event yang dibawakan oleh ezbuy Malaysia ini. 

Pelbagai barangan menarik, diskaun hebat dan tawaran menarik yang tak patut korang lepaskan. Antara jenama terkemuka yang bakal memberikan kejutan jualan 65eDay Global Super Sale Event ini ialah:

Sony, Canon, Tefal, Casio, Daniel Wellington, Omron, Western Digital, Samsung, ViewSonic, Pineng, SonicGear, Olivia Burton, Kelloggs, Lifebuoy, Dettol, Johnson Baby, Kinohimitsu, Brands, Durex, School, Avent dan banyak lagi

Bagi pengikut setia blog kolin, ini ada berita baik buat korang semua tau. Korang semua boleh download ezbuy APP dan scan QR code dan dapatkan voucher percuma yang berharga RM15. Nak shopping, nak berjimat tak? So download cepat-cepat dan layari lah laman web ini. Shopping jangan sorang-sorang tau, bagitau juga kat kawan-kawan dan keluarga. Benda yang baik jangan di simpan, baik kita kongsikan.



Tambahan informasi bagi korang semua, semua produk yang ada di laman web ini adalah direct atau terus dari kilang mereka. Maknanya harga borong lah kita dapat tau. Yang mana suka postage free atau free shipping boleh ke Free Shipping Zone dan tiada pembelian minima yang dikehendaki tau. So berapa pun jumlah barangan yang korang beli memang FREE Shipping tu. Bagi peminat fesyen terkini pula, masa ini lah masa keemasan korang. 2017 Spring Summer ada baju yang dijual serendah RM8 tau. Ada baju wanita, lelaki, aksesori dan pelbagai trend terkini pada harga yang bakal memeranjatkan korang. Jangan lupa sekali lagi, bermula 2 Jun nanti, terjah Free Shipping Zone ok. Pelbagai barang yang ditawarkan percuma kos penghantaran. Nak raya ni kan, boleh lah shopping macam-macam

Tak sabar kolin nak shopping 65eDay Global Super Sales Event dari ezybuy Malaysia yang bermula 31 May 2017 nanti. Jangan lupa catat kat kalendar korang ok !!!




Love, 

Kolin Zainal

1 comment:

loving me..loving you