Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

BANTAL DARI ZINUS MALAYSIA

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera semua buat pembaca kolin yang tersayang.

Sekarang ni bila dah masuk umur banyak ni, tilam dan bantal memang jadi satu keutamaan. Kalau dulu tak kisah sangat tidur berbantal kan lengan pun lelap kan! Tapi sekarang memang kolin sanggup berbelanja untuk bantal yang elok untuk tidur yang lebih lena. 

 

Disebabkan itu kolin ke Zinus Malaysia yang terletak di Puchong sebelah ioi Mall tu. Ada pilihan bantal yang korang boleh tengok-tengok sebelum beli. 

Kolin cadangkan korang beli kat shopee atau lazada sebab sana lebih voucher diskaun atau coins yang boleh digunakan. Kalau pandai boleh dapat banyak potongan harga tau. 

Ada satu bantal yang menarik sebab boleh digulung!! So dia memang design begitu so tak akan jadi masalah bantal terpatah dua atau bila kita pakai tak selesa. Sebab memang ianya dicipta untuk digulung. Boleh la bawa pergi balik kampung masa nak raya nanti, atau kaki camping pun boleh beli. Senang nak bawa ke mana sahaja. 


Korang pergi search Zinus Malaysia di Shopee atau Lazada okay. Bantal lama tukar baru!! Tukar yang best. 

Satu lagi bantal pun bagus juga. Yang ini ada green tea, cooling effect.
 

Harga dalam RM150 ke RM250 juga. Tapi rasa kolin berbaloi untuk kesihatan tidur kita. Kalau tak korang boleh hadiahkan kepada yang tersayang juga. 

So nanti nak order untuk mak lah, BANTAL DARI ZINUS MALAYSIA

 


No comments:

Post a Comment

loving me..loving you