Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

DRESS MURAH DI IG: ALISA.SARA.BOUTIQUE

Holla semua. Siapa suka pakai dress, memang minat kita sama. Kadang bila plan pergi holiday saja beli dress untuk bergambar, maklumlah sejenis kaki suka ootd. Tapi susah kan nak cari dress murah. Nah kali ini kolin nak share satu IG shop yang korang boleh consider nak beli nanti. 

Design dan color banyak sangat, pilih sahaja suka yang mana.

ALISA SARA BOUTIQUE

Untuk yang ada akaun instagram, korang boleh search terus. Memang banyak pilihan oi, untuk orang kurus dan juga untuk orang yang berisi.



Dress murah memang menjadi pilihan kan. Maklumlah dari segi perbelanjaan kena kawal, kalau di ig alisa.sara.boutique semua harga yang ditawarkan sekali siap pos. Kalau dah RM60 untuk sepasang dress murah dan cantik sekali pos, dan jimat pula masa korang nak berjalan kat mall musim pandemik ni kan. Lagi best jimat tenaga dan duit minyak. Order sahaja mana satu dress murah yang korang suka sampai terus ke rumah. Dah ada baju baru untuk digayakan kalau pergi berjalan atau ke tempat kerja nanti.

Punya la banyak pilihan, sampai kan kolin rasa mesti korang rambang mata tau


DRESS MURAH


Kalau ikutkan semua nak dibeli sebab semua cantik belaka. So kalau korang mencari dress murah, jangan lupa ke kedai ig shop ni. Memang berbaloi..banyak pilihan dan warna.

Dress murah di IG alisa sara boutique

2 comments:

  1. Dah tengok n follow ig alisa sara boutique. Semoga terus maju dan dimurahkan rezeki. Insya-Allah. Aamiin.

    ReplyDelete
  2. dah shopping sini terbaik cepat sampai dan kain dia memang cun , cuma belum sempat nak ootd sebab dah pkpb tak ke mana dah :)

    ReplyDelete

loving me..loving you