Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

NASI BRIYANI DARI SURI CATERING & EVENTS SERVICES

Hey korang semua...dah makan ke tu? Kalau belum makan, kolin nak share satu hidangan yang sangat sedap untuk di cuba. NASI BRIYANI DARI SURI CATERING & EVENT SERVICES memang berbaloi tau. Portion besar dan paling penting memang hampir sama kesedapanya dengan nasi briyani md shah di Batu Pahat.


Arwah abah kolin orang Batu Pahat, Johor. Jadinya memang makan nasi briyani dari kecik-kecik lagi. Jujur nak cerita, susah nak dapat nasi briyani ala Batu Pahat. Banyak dah kolin cuba, tapi yang ini memang sedap gila. Menepati citarasa dan memang hilang dendam rindu makan yang ini. 
 
kolin pertama kali makan, tapi rupanya kalau korang terjah IG mereka memang dah femes. Artis pun banyak dah review dan guna servis katering dari mereka ni. Rezeki kolin, ada kawan belanja lunch sebenarnya. Baik betul dia kan. 
 
Siap pepagi wasap kolin "Wei..jangan masak, i nak hantar nasi briyani tuk u sefamily untuk lunch". Terharu sangat tau...Alhamdulillah, semoga murah rezeki dia untuk dapat baby satu lagi. Semoga murah rezeki you sekeluarga Farah, kawan yang baik tuuuu rezeki juga kan. 
 
Berbalik kepada nasi briyani, kolin dapat rasa briyani ayam dan briyani kambing dia. Tapi terbaik ahhhh LAUK KAMBING tu memang sedap, lembut dan cair di mulut. Tak bau ye, memang world class masakan dia. Ada acar buah dan juga kuah dalca yang memang sedap sangat. Kena betul paduan semua tu dengan nasi. Kalau tengok Siti Nurhaliza pun suka tau nasi briyani tu. Sorry, kolin lupa tangkap gambar ayam dan kambing besar dalam tu hahah. Tapi korang boleh ke IG mereka okay. Memang besar weii..berbaloi. Banyak betul isi mereka letak.

Tak pasti ada kat grab atau food panda, tapi korang boleh terus ke IG mereka untuk order. Kalau dah sedap jangan lupa share tau, supaya semua orang dapat merasa nasi briyani letop ni. 
 
Benda elok kita ikhlas share dan review tau. 
Semoga murah rezeki yang baca entri hari ini. Jaga diri okay sayanggg...
 
babai








 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you