Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Official video bagi kempen #bersatuTENAGA

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Selamat Hari Malaysia !!!!!

Semoga Malaysia terus aman makmur dan senantiasa maju. Inilah hari Malaysia yang jatuh pada 16 September setiap tahun.

Macam yang kolin pernah up entri sebelum ini mengenai kempen #bersatuTENAGA dari Tenaga National Berhad (TNB).


Akhirnyaaaa yang kita nantikan dah tiba. Nyanyian dari tiga penyanyi ternama negara iaitu Faizal Tahir, Jaclyn Victor dan juga Elizabeth Tan.

Kan ada kolin ajak korang untuk sertai dan upload video korang di Instagram dengan #BersatuTENAGA. Sebab apa, kalau bertuah video korang akan diselitkan jua dalam video rasmi. Inilah dia link nya. Cuba laa klik dan tonton sendiri mana tahu video korang ada kan.

 https://www.youtube.com/watch?v=TLX2SdiH1TM&feature=youtu.be

Kalau tonton sendiri video yang dihasilkan dengan nyanyian bertenaga dari 3 penyanyi berbakat besar ini memang meremang bulu roma. Bertuah rasa kolin dapat turut sertai kempen ini walaupun video kolin yang menampilkan Alisa tak terpilih untuk kali ini.

Tahniah buat yang terpilih ya. Bertuah korang semua dapat sama-sama dalam video tu tau. Kolin jeles!! Takpe kita cuba lain kali. Tapi happy sebab kolin turut sertai dalam kempen yang amat bermakna ini. Serius bangga jadi anak Malaysia.

Jangan lupa korang terjah #BersatuTENAGA di Instagram dan lihat sendiri betapa ramai yang menyertai kempen ini. Tahniah buat TNB untuk kempen yang sangat bermakna ini.

Jom kolin belanja sikit video yang sempat kolin download. Enjoy

Love

Kolin zainal

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you