Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Minyak Herba Asma Mujarab Original buat seisi keluarga

assalammualaikum dan salam sejahtera 

Sebenarnya kolin dah lama dengar pasal minyak ini. Tapi tak pernah ada kesempatan nak cuba khasiat yang ada dengan minyak ini. Bagaikan pucuk dicita, kolin dan keluarga dapat cuba kebaikan minyak ini. 

Tahu sajalah kan, sekarang cuaca tak menentu. Lagi-lagi budak tak boleh lari dari masalah batuk dan selsema. Lagi payah kalau membawa ke masalah semput atau asma. Ramai dah cuba, banyak testimoni yang sudah kolin baca. Ternyata minyak ini sedikit sebanyak membantu menyelesaikan masalah. 



Minyak Herba Asma Mujarab Original ini di datangkan dengan sticker hologram di belakang botol. Dan siap seal dengan plastik berwarna hijau. Saja kolin bagitau, sebab biasalah kekadang takut kita terbeli yang tiruan. Ini lah masalah bila ada satu produk yang bagus, pasti akan ada masalah macam ini lah.

Untuk elakkan dari korang tertipu atau terbeli yang tiruan, korang kena beli dengan link di bawah ini. Atau nak lebih senang telefon sahaja. Hubungi: Puan Nurul : 017 623 9935 (Produk Owner) atau En. Hafis : 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran) untuk buat pesanan. Kalau nak tahu minyak ini baik untuk bayi, kanak-kanak sehinggalah orang dewasa.

Semua link di bawah ini boleh memberikan korang testimoni atau penerangan mengenai produk ini. 
So jangan risau, sebab penguna Minyak Herba Asma Mujarab Original ini memang dah banyak. 
Kolin saja ketinggalan nak cuba produk bagus ini. Kolin rasa setiap rumah kena ada satu.
Lagilah kalau korang ada anak-anak nak membesar kan. 

Jangan lupa klik link kat bawah ini ok. Untuk sahkan yang korang tak salah memilih produk yang bagus. 


Kebetulan Alisa demam, hari khamis minggu lepas tak pergi sekolah akibat batuk dan selsema. Biasalah berjangkit bila main sama-sama kan. Kolin sapu bahagian dada dan belakang badan Alisa. Teruja nak cuba sangat wei. Mana tau, kita usaha bagi cepat baik kan. 


Minyak tak panas untuk budak, cepat serap ke dalam kulit, bau pun ok bukan lah bau yang tidak menyenangkan. Bila sapu kolin tak sapu kuantiti banyak lah, sebab rasanya pengunaan tak perlu lumur satu badan kan. So dua ke tiga titis atas tapak tangan, sapu rata-rata bahagian depan dada dan belakang badan.
Disebabkan batuk, kolin sapu sikit pada leher Alisa. Kolin rasa dia gatal tekak sikit. 

Dah selesai, tanya Alisa 'panas tak?' Dia geleng kepala.
Bagusssss....kalau panas memang budak tak suka kan. Ini biasa-biasa sahaja berangin Minyak Herba Asma Mujarab ni. So sesuai untuk baby juga lah kan. 


Nak jaga pun senang, sebab ada cap plastik untuk halang minyak tumpah. 
Tangan kita pun tak rasa panas selepas sapu. Nak basuh tangan pun senang, sebab tak berminyak sangat. 

Hasilnya Alisa Maisara tidur nyenyak malam tadi. Tak ada bunyi 'wheezing' lagi dah. Sebab kalau selsema kan hidung tersumbat. Kadang-kadang asyik terjaga sebab batuk kuat kan. Dah sapu cepat lega lah pulak.
Khamis tak pergi sekolah, Jumaat dah kembali ke sekolah. Sebab minggu depan nak exam kan. 

Terima kasih Minyak Herba Asma Mujarab sebab kenalkan produk ini kepada kolin. 
boleh lihat sendiri banyak sangat penguna yang berpuas hati. Cuma nasihat kolin, beli lah dari link yang kolin sertakan ini. Bukan apa, takut terkena yang tidak original saja. 


Alhamdulillah, berkesan buat anak-anak kolin. Esok lusa mana tau kolin pulak guna kan. 
Kalau korang ada anak-anak yang asma dan lelah tu, boleh cuba juga tau.
Banyak hasil positif ibubapa selepas mengunakan minyak ini di laman sosial. 

Yang baik tak salah kita kongsi kan.

Love,

Kolin Zainal

2 comments:

loving me..loving you