Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

AKTIVITI PAGI-PAGI KAT TAMAN PERMAINAN

Hujung minggu memang selalu penuh dengan aktiviti kan. Buat korang yang suka berjogging dan bersenam tu memang kolin jeles betul. Sebabnya kolin dah jadi malas hahahaha. 

Dedulu rajin lepas subuh pergi berjogging. Lepas tu PKP senaman dalam rumah hari-hari tau. Sampai lost almost 5 kilo. Lepas tuuuuu...semua ke hulu sungai nun, pemalas hahah. Tapi kolin kontrol makan. Kalau siang dah nasi, memang malam tak makan dah. Portion control lahh..itu aje yang mampu kolin buat setakat ini. Doakan lah saya ke saiz XS balik hahahah.

 

Ni lah rupa muka selepas bedal roti tampal sekeping dan teh o ais. Duk melepak kat taman permainan teman anak-anak bermain hahah. Kita duk bergambar aje weii..pentipu!!!

SAYA DOAKAN SEMUA KURUS OKAY

Untuk semua yang pemalas senaman macam kolin. Saya doakan semua akan lebih kurus dan sihat. Sebenarnya bagus kalau kita pepagi lepas subuh luang masa ke taman dan berjalan atau berlari.Cuma kolin ni MALAS tu extra sikit haha. So korang terima kasih baca entri merapu ni. Selalu tak sempat nak share sini.

Oh ye, kolin ada projek baru "my new baby" doakan ya. Semoga kolin terus maju dan sukses dan boleh bantu lebih keluarga dan lebih ramai orang. 

Take care semua :)

1 comment:

loving me..loving you