Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

TONY ROMA'S MALAYSIA RAIKAN HARI IBU

Assalammualaikum semua!!! Kolin harap masih belum terlambat untuk kolin nak wish semua wanita yang bergelar ibu "Selamat Hari Ibu" atau "Happy Mother's Day".

Tahun 2020 ini istimewa sikit sebab wabak pendamik iaitu Covid19 kan. Ingatkan tiada apa yang istimewa tapi, syukur rezeki ada. PR dan team mereka tak pernah lupakan kolin blogger yang sendu ini. Sentiasa ada sahaja kejutan yang diberikan. Masa dapat mesej ada penghantaran bagi menghargai para ibu tu memang seronok. Ye lah..dah la bulan puasa, memang kolin tak memasak lah hari tu. 


Ucapan terima kasih buat Tony Roma's Malaysia yang sudi menghantar set hidangan untuk kolin sempena hari ibu yang lalu.


Sampai ke pintu rumah tau. Untuk korang yang teringin nak berbuka dengan Tony Roma's hari ini, sila order online okay. Be safe, jangan keluar rumah dan jangan terfikir nak makan kat luar ye. Cubalah elakkan! Sekarang dah mudah, order sahaja di hujung jari dan semua sampai depan rumah. Bekas makanan mereka tu semua boleh dipanaskan dalam microwave oven. So jangan risau kalau sampai dah sejuk okay. Terus boleh dipanaskan semula untuk berbuka nanti.


Inilah dua hidangan yang kolin terima hari tu. Dua set ini memang signature la kiranya kalau lunch kan. Set beef rib dan juga chicken set. 

Terima kasih sekali buat Pak Leh dan team Tony Roma's yang selalu raikan blogger! Semoga dimurahkan rezeki selalu :)

2 comments:

  1. dapnya... rasa nak cuba plak.. hehe

    ReplyDelete
  2. Sedapnya.. belum pernah rasa lagi, teringin nak cuba juga nanti..

    ReplyDelete

loving me..loving you