Wednesday, September 27, 2017

REVIEW: Losyen pelembab haruman badan untuk 24 jam dari ENCHANTEUR 24H

Assalammualaikum dan salam sejahtera
  
Dari zaman sekolah lagi kolin memang gunakan jenama Enchanteur tau. Dari losyen ke minyak wangi zaman belajar dulu dah pakai. Wangian yang kolin selalu akan beli adalah Charming. Tak pernah berubah pun tau, Charming memang menjadi pilihan hati kolin selamanya ...cewahh... Kalau sesiapa yang tak pernah cuba rangkaian dari Enchanteur, boleh lah pilih sama variasi macam kolin ini. Sebab korang kalau lalu aje mesti orang kata...wanginyaaaaaa...seyes wangi weiii


 
Kita umum dah tahu pengambilan air sehingga 8 ke 10 gelas sehari bagi memastikan badan kita sendiri mempunyai bekalan air yang mencukupi untuk seharian. Malah ada juga yang terlepas pandang dan menyebabkan kulit terhidrasi dan kusam. Lagi lah pula untuk suri rumah yang perlu membuat kerja membasuh, mencuci dan juga mengemas. Memang lah akan menyebabkan kulit kering, kusanm malah cepat kedut nanti. Dengan itu pengunaan losyen tangan dan badan amatlah penting buat kaum wanita tau. Losyen terbaru ENCHANTUER 24H Losyen Haruman Badan  yang dirumus khas dengan air mawar, ekstrak lily putih dan minyak zaitun memang rangkaian terbaik untuk kulit wanita. Gabungan ketiga-tiga ini yang menimbulkan haruman yang terbaik tau. Dan paling bagus, inovasi 24 jam terbaru dari mereka ini.

Telah terbukti secara klinikal bahawa hanya dengan sekali pengunaan Enchantuer 24H Moist Losyen Haruman Badan dapat membrerikan kenikmatan pelembapan sehingga 24 jam. Tekstur yang selesa dan berasaskan air tidak akan meninggalkan kesan berminyak dan melekit pada kulit badan. So korang boleh la sapu sahaja losyen wangi ini bila-bila masa. Nak tidur malam pun boleh, wangi aje bangun tidur nanti tau. Ada 3 variasi bauan yang ditawarkan iaitu Charming, Romantic dan Alluring. Buat yang tak pernah cuba lagi wangian dari Enchantuer, sila lah ke pasaraya atau farmasi terdekat untuk bau sendiri haruman mereka. Kolin tetap dengan Charming, sebab dari zaman sekolah menengah dulu dah pakai. Tak pernah mengecewakan tau. Pergi dating wangi aje hahahahha. So sila beli cepat tau !!


Dengan inovasi terbaru, losyen ini yang akan kekal 24 jam patut kita cuba. Harga termasuk GST hanyalah RM11.90 untuk setiap botol bersaiz 220ml. Nak beli pun mudah, pasaraya, kedai ataupun farmasi memang ada jual. Maklumat lanjut mengenai ENCHANTEUR boleh ke laman web mereka iaitu 


 Wangian Enchantuer direka dengan unik untuk menghidupkan detik-detik romantis harian di setiap perjalanan percintaan menakjubkan seseorang wanita


Love, 

Kolin Zainal

2 comments:

  1. Best giler kan bau dia...SA suka dua2 pepel ngan pink tu...pakai time tido lena je..hehehehe

    ReplyDelete
  2. enchanteur ni drpd aida muda remaja.
    memang maintain sales.
    maintain wangi... anak2 dara aida pakai ni.

    ReplyDelete

loving me..loving you