Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

First World Hotel, Genting Highland

assalammualaikum

Kali ini kolin berpeluang untuk review bilik deluxe yang baru di renovate bagi memenuhi kehendak semua pengunjung yang ingin menginap di sini. Dengan perabot dan karpet baru memang menbuatkan bilik ini tampak ceria sangat. Harga yang sangat berpatutan untuk kita sekeluarga bercuti singkat di hujung minggu.

jom kita ke Genting Highland sambil menghirup udara segar. Dan bergembira dengan Indoor Games, sebab yang Outdoor Games masih di dalam pembinaan.


Lawa tak..newly carpeted dan semua di design serba baru
Ini kolin sempat selfie di lif..seronok oii..lif ada cermin hehehe


Inilah cinta hati kolin...mereka bertiga dalam hati selalu!

Jom review bilik deluxe di First World Hotel, Genting Highland...




Alisa Maisara ini bakal blogger tak lama lagi. Kolin sibuk snap gambar nak share dalam blog dia pun sama buat. Dah ada sama spesis ngan aku duduk serumah. Sejak papa dia belikan dia Sony Experia tu, abis gambar kita tengah tidur pun dia snap. 


Ali Imran akan cek rancangan apa yang ada. Dia ni 'kaki movie' baru aje semalam kami pergi MBO tengok Movie HOME. Alah cerita kartun, orang semua update pasal FF7, aku update pasal HOME. 





Haaa selesa bukan, tak jauh pun dari KL kalau kita nak getaway di hujung minggu.
Sekarang ini pihak Genting mengadakan pelbagai promosi yang murah. Nanti rajin-rajin jengah website mereka okay. Mana tau ada promosi, boleh tidur kat genting.

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you