Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

GUNA TRIO CUPCAKE MAKER

Assalammualaikum

Inilah tangkapan kolin di groupon
Lama gak tunggu postage nak sampai...rasa berzaman

Tapi bila dah dapat benda ni memang mengujakan
Masak cup cake in 5 minutes..amazing kan
Amat sesuai tuk aku yang rajin ni kan...
Menangis kunyah tudung kak intan tengok aku buat cupcake hihihi...jum review


Disebabkan aku rajin kan aku ngelat beli tepung ready mix aje. Masuk majerin, telur dan susu full krim tu
Kacau pakai whisk jer...hand mixer dah rosak kan
Sok bonus aku beli baru hahaha
kacau dan kacau terus siap weiii



Dah siap now jum kita buat cup cake


Comel tak cup cake maker ni


Belen susu imran settle...
kerlas tak



On kan plug selepas tuang 3/4 bancuhan kek tadi. Tunggu

sampai lampu hijau tu padam. Dan kek pun siap yeay..


Mudah dan simple sangat
berpuluh cupcake dalam masa sejam
anak kolin sangat gembira ok
masa ni lah kolin tunjuk skill ok
hebat tak mamy


Best sangat trio cupcake maker ni
lepas ni boleh aku wat selalu
raya ni bagi sentap
susun cupcake RV satu meja gitu huh

adios


No comments:

Post a Comment

loving me..loving you