Wednesday, March 13, 2013

simple manik

Assalammualaikum

entry kali ini adalah tempahan daripada milah. cikgu sekolah selalu ada baju batik kusam kan. so permintaan kali ini nak simple manik yang boleh sumbat dalam mesin basuh hihi. so sesimple rupa ko lah milah aku jahit..


selalu orang buat mengiringkan kali ni kolin buat menegak pakai manik kilat2 so nampak macam gelang. saja tak buat hujung lengan..sebab tu fesyen lama hahaha


itu lah rupa manik simple versi milah..hamik ko hhohohoho

2 comments:

  1. OMG....kenapa kain ni sama dgn kain yg mak sy pi beli kat nilai 3 ritu..nk buat pakai adik sy kawin...kusam ker k.lin oiiiiiii...? saya punye warna pink purple...

    ReplyDelete
  2. oii ni baju persatuan sekolah cikgu milah ok! hahahah..kusam!!

    ReplyDelete

loving me..loving you