Wednesday, July 15, 2015

Rezeki giveaway untuk syawal

assalammualaikum

Kalau dah rezeki tak ke mana kan, kali ini kolin dapat dua giveaway untuk Syawal yang bakal menjelang. Seronok sangat lah, kasut di sponsor, beg di sponsor. Bayangkanlah kalau kolin ini macam Che Ta memang menang tangan lah layan barang di sponsor hahaha. Che Ta tau..perasan tak aku 

Kali ini kolin sertai giveaway dari blog www.marinimz.com 
dan Fanpage di FB dia adalah Elegan. Kawan blogger kolin Marini telah menjalankan satu pertandingan dan hadiah bernilai RM150 dari Mary Kay untuk dimenangi. 
Alhamdulillah rezeki kolin, mekap tuk raya disponsor ...yeay!


Untuk tudung raya pula kolin dapat tajaan ini. Yeay!!!



Murah rezeki syawal kolin tahun ini bergelar blogger
Terima kasih semua!

Love,



Kolin Zainal







2 comments:

  1. blogwalking ~ wah tahniah sis! bestnyeeee :)

    jom join simple ga ni ^^

    http://nanakimie.blogspot.com/2015/07/saya-nak-menang-giveaway-raya.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. haiiii nana

      ok ..saya join!!!

      kolin zainal

      Delete

loving me..loving you