Monday, March 25, 2013

kalau dah jodoh~

Assalammualaikum

kolin baru balik dari kampung ni, pada hari ini 25 mac 2013..saya baru sampai rumah dari kedah jam 3 pagi. Ya Allah sekarang masa tengah taip blog kat opis ni mata hitam memang nak bertukar putih dah oi..mengantuk sangat sangat sangat..

anyway ..balik pada 22 mac...sebabkan akak ipar kita kawen oii...setelah 9 tahun hidup bersendirian akhirnya bertemu jodoh. Ye lah kalau tah ketetapan ada jodoh kita memang tak ke mana. So kami memang tak melepaskan peluang nak berjumpa abg ipar baru hihi...

so kami yang sepatutnya bertolak khamis malam tapi ditunda ke jumaat pagi tu sebab macam terlalu penat. maklumlah malam khamis jugak kolin pack baju dan barang-barang. super tired!!

bertolak kul 8 pagi dari rawang..sampai kul 12.30 di Sungai Petani, Kedah..
syyhh...laju kan..diam diam sudah hahaha..

kak ina aka kak chik akan menikah selepas asar..so yeay..kami sempat menyaksikan pernikahan la. can't wait. Ni lah orang kata..janda bertemu duda...diberikan peluang sekali lagi pada mereka untuk menjalani kehidupan suami dan isteri macam orang lain. Kalau dah jodoh tak kemana..siapa lah kita nak melawan takdir jodoh kann..




alisa with mak lang

ini lah 2 orang akak ipar aku...superb ok!

ana punya biras hahahha

the bride and the groom...

banyak lagi gambar nak share..
next episode lerr...mata nantuk sangat nih..

kepada kak ina dan abang ishak..semoga dipanjang jodoh, dimurahkan rezeki, berbahagia selalu..
semoga pasangan ini bergembira selalu..amin





2 comments:

  1. tahniah mak lang... cantik veil dia tuh...

    ReplyDelete
  2. memang lawa veil dia..pearl tabur2..
    inspirasi kolin nak jahit baju nikah malam ni heheheh

    ReplyDelete

loving me..loving you