Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

DISINFECTANT SPRAY & ANTIBACTERIAL MULTIPURPOSE SANITIZER HARGANYA CUMA RM2.10 SATU. HANYA DI ECO SHOP!!

Assalammualaikum semua, dah PKP KETIGA tau hari ini. Tetap kena berhati-hati dan berjaga-jaga okay. Siapa yang tak pernah pergi kedai RM2 hahaha. Alah kedai RM2.10 yang dikatakan kedai paling berhantu di Malaysia. Masuk nak beli satu barang, keluar terus tiga plastik barang. Dari bajet RM2.10 terus ke RM120.20 haa...siapa yang tak tahu kan. Masuk situ macam-macam kita beli hihi

Kebetulan masa tempoh PKP kolin ada ke kedai Eco Shop yang ada dalam kawasan taman rumah kolin. Nasib baik lah kan. Dalam membeli penyapu lah, jug air baru lah, sekali kat kaunter depan nampak dua barang yang memang kita hunting. Dan ada jual mask 3 ply juga key, 50 pcs harganya RM52.00 tak silap kolin. Tapi elok dalam bungkusan lah. Bukan RM2.10 ya mask tu. Tapi lagi murah dari online yang RM70 untuk 50 pcs tu.



Okay 2 item yang kolin beli ini satu untuk spray barang-barang atau tombol pintu rumah. Kalau ketua keluarga keluar beli barang pun boleh guna juga tau. Balik membeli barangan keperluan, sebelum masuk kereta spray dulu badan baju. Kemudian spray lagi kat barang-barang, naik rumah boleh spray lagi. Harga untuk 100ml cuma RM2.10 sahaja. 

Dan item satu lagi Ganso tu, bentuk cecair bukan gel. Boleh gunakan untuk bersihkan tangan atau permukaan. So harga sama RM2.10 juga. Terpulang lah korang nak beli atau tidak, kolin beli dan pakai. 

Dan kalau korang nak tahu jenama terkemuka semua habis di pasaran. Dan menjadi satu trend pula ramai keluarkan sanitizer jenama sendiri kan. Terpulang, rezeki masing-masing. Cuma ada yang jual mahal tu, kolin kesian juga kepada golongan yang tak mampu tu. 

So untuk korang yang mampu, boleh lah beli dengan ramai pengeluar sanitizer kalau tengok di laman media sosial. Siapa yang dalam sukar, tapi kita tetap kena usaha agar terhindar dari covid19 ni, cuba beli yang ini okay. 2 item ini modalnya cuma RM4.20 sahaja. 

Setakat ni kolin pakai okay aje. Tapi kolin beli satu-satu, jangan panik beli banyak-banyak. Kesian orang lain pun nak beli juga okay. Ingat beli tu..ingat orang belakang juga. Ada ramai golongan tak mampu nak beli RM10 tuu..so yang ini cuma RM2.10 satu.

Semoga perkongsian hari ini dapat memberikan korang satu idea mana nak cari sanitizer murah demi poket yang makin menipis tu. Yang nak tanya elok ker tidak ka apa, boleh beli dari kapatalis yang duk kuarkan sanitizer atas nama mereka. Kilang yang sama, label aje lain..boleh juga. Terpulang pada poket memasing okay. Rezeki memasing....Take care korang...jaga diri. Duduk rumah dan #kitamestimenang. Terima kasih kepada semua barisan hadapan, jasamu hanya Allah SWT sahaj membalasnya. 

1 comment:

loving me..loving you