Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Sambutan hari lahir buat Imran di Bayou Lagoon Resort, Melaka

assalammualaikum dan salam sejahtera

Pada 26 Disember yang lalu genaplah umur anakanda kolin, Ali Imran 9 tahun. Sekejap betul kan masa berlalu. Tahu-tahu anak dah besar, tapi sebenarnya kita dah tua tak nak mengaku hahahah. Maklumlah jiwa mak memang selalu muda. Tak pernah kisah dengan umur yang makin meningkat, tapi kisah dengan semua kebahagian yang ada di sekeliling. Apa lagi yang lebih bahagia kan, melihat anak yang meningkat dewasa depan mata kita sendiri. Inilah sambutan hari lahir Ali Imran bagi tahun 2015.


Trip yang dirancang oleh kolin bersama kawan-kawan seUiTM ini menjadi. Terima kasih haza, leen dan mimie sebab sudi menjadi kawan kolin. Yang sentiasa mendengar, bermain dan mengila bersama. Tidur pukul 2-3 pagi kalau dengan diaorang ni. Cerita tak pernah tamat, cerita tak pernah habis. Girls kan!!!


Percaya atau tidak, 2 kali kolin naik gelongsor tu. Memang takut dan tenggelam setiap kali jatuh. Sebab nak teman birthday boy punya pasal, kolin redah juga. Seronok atau tidak Ali Imran, korang tengok lah sendiri mcacam mana dia sengih dengan gigi kapak tu. Memang happy giler, banyak kali lah abang ucapkan terima kasih mamy sebab bawa abang datang ke sini. Disebabkan kolin menginap di resort ini, dapatlah tiket masuk percuma. Tapi kalau tak menginap nak beli pun boleh. Tak silap kolin RM18 untuk kanak-kanak dan dewasa RM28 sahaja. Boleh lah kalau nak try datang ke taman tema ini. Cuma tak banyak lah permainan yang ada. Gelongsor mungkin ada dalam 6 sahaja yang boleh kita cuba. Masa cuti sekolah siap cuti berangkai Krismas pulak masa kolin pergi memang sesak sedikit lah. Tapi still we have so much fun!!


Happy Birthday Ali Imran !!!

Memang tahun ini tak de cake cutting pun. Dia request tak nak nak kek tapi nak durian. So hari tu hubby dah tunaikan permintaan anak bujang ini dengan membelikan durian sampai dekat 10 biji untuk dia makan. Happy giler, lagi pulak dapat getaway main bersama-sama kawan-kawan memang sengih sampai ke telinga. 

Tiada apa yang lebih gembira apabila melihat anak-anak gembira. 


Love,

Kolin Zainal

2 comments:

  1. waaah not bad juga untuk bawa anak anak beriadah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi zuan,

      memang sesuai untuk anak-anak. mak pada anak pun sesuai juga hahah

      Delete

loving me..loving you