Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

NEESYA Skincare berkolaborasi bersama Watsons

assalammualaikum dan salam sejahtera

Kepada yang mengidam kulit lawa dan mulus kini boleh menarik nafas lega sebab NEESYA sudah berada di semua 45 rangkaian Watsons yang terpilih di seluruh negara. Dah tak perlu susah payah nak mencari produk NEESYA sebab dan senang sangat nak beli sekarang ini. Semuanya hanya di Watsons


NEESYA di hasilkan dengan premium quality active dari Europe dan USA kini NEESYA selamat untuk digunakan dengan harga yang sangat berpatutan. NEESYA Skincare yang mempunyai produk seperti Illuminating Essence, Brightening Gel Cleanser, Brightening Enzymatic, Refiner, Age Defense Moisturizer, Brightening Overnight Mask, Spot Repair Concentrate, Brightening Day Cream SPF20 dan Brightening Night Rejuvenator. Manakala The Brightening Anti -Ageing Set dan Brightening Hydration Set termasuk pencuci, toner, penyegar dan pelembap ini hanya bermula dari RM169.00 satu set.

NEESYA adalah salah satu penjagaan kulit yang laris buat masa kini untuk menjadikan wajah lebih cerah dan sempurna. Illuminating Essence telah berada di pasaran selama 3 tahun dan permintaan semakin meningkat dari hari ke hari. Ini telah terbukti kerana ramai penguna produk ini mendapat feedback yang sangat elok. Seperti kulit semakin halus, cerah dan kulit semakin sekata kata Chris Yong, Chief Executive Officer of Skinworkz Sdn Bhd. semasa pelancaran kolaborasi ini. 


Menurut kata Caryn Loh, General Manager bagi Watsons Malaysia, ianya mengharapkan NEESYA Illuminating Essence akan menerima respors yang baik dari pelanggan Watsons selepas ini. Lagipun produk ini telah mendapat sijil halal bagi pengunaannya. 



Dengan adanya NEESYA dan rangkaian produk yang dihasilkan dapat memenuhi permintaan pelanggan yang berkunjung nanti. Semasa kolaborasi ini di umumkan NEESYA juga telah memperkenalkan brand ambassador iaitu Ainan Tasneem bintang YouTube bagi produk NEESYA. Penyanyi terkenal yang telah mempunyai 8.6 million penonton menerusi lagu "Aku Suka Dia" ini sememangnya tepat untuk membawa nama NEESYA lebih maju dan berjaya. 

Ainan akui pengunaan produk ini mampu memberikan kulit yang lebih halus dan sihat. Ini telah terbukti dengan pengunaan berterusan yang telah beliau gunakan. Dan Ainan berharap lebih ramai wanita di Malaysia mempunyai kulit yang halus, sihat dan tona kulit yang sekata. 


Kalau korang nak tahu lebih lanjut mengenai NEESYA jangan lupa singgah di www.neesya.com atau ikuti sahaja www.instagram/neesya.skincare atau www.facebook.com/neesyaskincare



Love,

Kolin Zainal

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you