Friday, September 12, 2014

sendiri



bahaya giler menda sendiri dalam rumah tangga ni
memang mengundang yang negatif banyak sangat dari positif ni

inilah isteri zaman moden, berkerjaya, berkebolehan dan berdikari
memang boleh buat SENDIRI

suami pula ambil kesempatan sebab isteri berdikari dan boleh buat semua SENDIRI

kolin rasa kan ini penyakit baru dalam rumah tangga

buat kaum lelaki, kalau rasa nak berkahwin dan membiarkan isteri anda
melakukan banyak perkara dengan sendiri. baik lupakan niat anda
ianya mengundang permasalahan yang kecil ke besar

ini yang kolin sedut dari FB bebaru ni
 Scary kannn~

1 comment:

  1. sangat scary...sebab tu sampai sekarang aku tak reti bawak kete..kalau dah reti harus semua aku kene buat sendiri...hehehe...tapi nak harap laki sangat pun tak boleh kan kan kan..ye lah...yang mana kita boleh buat sendiri better buat sendiri...ape yang penting..kerjaasamaa...nice entry

    ReplyDelete

loving me..loving you