Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

So proud of Ali Imran


Assalammualaikum

Kali ni kolin memang nak berlagak. Cikgu-cikgu imran memang pandai ambil hati mak dan ayah. Cayalah Ali Imran Bin Sazali dapat tulisan rumi terbaik untuk umur 6 tahun. Terbaik laaa!!!
kolin punya lah excited sebab seronok, Tapi malangnyer kolin tak dapat hadir masa imran naik pentas semalam. Macam ada ke jemputan eh? tapi memang serius tak perasan.

Anyway, ali imran..mamy ucapkan tahniah dan semoga imran akan berusaha untuk masa depan yang lebih baik. Semoga ali imran menjadi anak yang rajin dan baik untuk kepada cikgu-cikgu dan mak ayah. 

Kepada guru-guru Tadika Islam Hidayatul Mustaqimah, saya mamy ali imran bin sazali dengan rendah dan besar hati mengucapkan terima kasih kerana sudi mengajar anak saya. Sudi menunjukkan anak saya dunia pendidikan, terima kasih mengajar anak saya penuh dengan kasih sayang, terima kasih untuk segala-galanya. Tak mungkin saya dapat balas jasa-jasa cikgu semua ini. Semoga Allah Taala merahmati cikgu-cikgu semua. 

Terima kasih!!...

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you