Wednesday, January 18, 2012

menang iphone4s dengan mastercard


Assalammualaikum

ha inilah dia..salah satu cara yang kita boleh buat tuk dapatkan iphone4s tuh...
waa mudah bukan..swipe aje RM50 untuk mengepam minyak mengunakan MasterCard kann...
then kene SMS pembelian kita tu seperti di bawah ini..

PDB<space>last 4 digits of your MasterCard<space>date of purchase DDMM<space>total purchase amount
(e.g. PDB 1234 0112 55.00) and send it to 33310.

Ikuti langkah-langkah mudah ini dan memang mereka ada meletakkan iklan..iphone4s ini mencari 
pemenang setiap hari ...dan peluang ini terbuka dari 1 Disember 2011 sehingga 31 Januari 2012 sahaja..so jangan lepaskan peluang untuk memenangi nya...

memang lah tak tentu menang kan tapi tak salah nak coba
kalu kita membeli pun 2k jugak kan..kalu dapat percuma alhamdulillah orang kata..
sebab kita ni memang isi minyak hari hari, betul tak?

so tak salah ambil kesempatan ini dan cuba memenangi iphone4s tersebut..
canggih wooo...

mampo kah mamy mendapat iphone4s tersebut??!! hukhukuhikuhikkk








No comments:

Post a Comment

loving me..loving you