Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

HAPPY BIRTHDAY ALISA MAISARA

Assalammualaikum semua

Macam tak sangka anak kolin yang baby tu dah besar. Tinggi pun dah kalah mak dia ni. Nampak gayanya kolin lah paling pendek dalam keluarga kalau carta terkini hahaha


Kalau tengok balik gambar-gambar lama memang macam tak percaya cepat betul masa berlalu. Kalau dulu kecik aje, selalu kita dukung, melayan bercakap yang bukan-bukan tapi sekarang dah remaja. 

 

Harapan kolin anak-anak jadilah seorang yang hormat orang tua dan berbakti kepada negara serta agama. Jangan sombong, sentiasa rendah diri dan ingat selalu ada orang lebih baik dan hebat dari kita. 


Berkawan dengan semua orang, tapi satu masa pilihlah kawan yang membawa kebaikan. Biar circle kita kecil tapi menyenangkan. 

Syukur kolin dapat spend masa masa birthday dia yang ke 15 tahun pada 29 September yang lalu. Coretan blog ini untuk alisa maisara nanti kalau mami dah tiada. 

Kita makan sama-sama, karaoke sama-sama malah dapat tengok wayang berdua masa hari tu. Pertama kali tau!!! Selalu ada papa dan abang. Happy sangat keluar dari pagi sampai ke malam dan yang penting alisa kena tau mami sayang alisa tanpa syarat. 


I am blessed to have you as my daughter and hope one day kita boleh travel oversea berdua sama-sama. Jaga mami kalau mami tua nanti tau!!

 

HAPPY BIRTHDAY ALISA MAISARA 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you