Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

URIAGE x GUARDIAN - Kinder to Skin Workshop, bye bye dark-spots

 Assalammualaikum semua,

Hujung minggu yang lalu, kolin berpeluang untuk menyertai skin workshop yang di usahasama oleh Uriage bersama Guardian Malaysia di Dheary Event Space, Kuala Lumpur.

 


Aktiviti yang sangat berinformasi ini dihadiri sekitar 50 peserta dan kami berpeluang mengenali produk terbaru dari Uriage iaitu DEPIDERM RANGE. 


 

DEPIDERM RANGE

Produk yang diformulasikan bagi kulit sensitif dari Uriage ini diperkaya dengan 20% Vitamin C Complex, Niacinamide dan MELA Technology. 

Dengan #skinglow Anti Dark-Spots yang telah diuji pada kulit Asia mampu mengurangkan kesan bintik hitam di wajah dalam masa 28 hari sahaja. 


Didatangkan bersama Day Cream SPF50+ dan pelembab muka yang ringan memberikan kesan lembapan terbaik dan melindungi kulit. 

Hasilnya kulit wajah kita pun sihat bebas dari pigmentasi dan juga bintik hitam.

Macam kolin masalah bintik hitam disebabkan parut jerawat lama. Penat mencuba, dan kali ini kolin yakin Uriage mampu membantu kolin.


Dengan sesi penerangan dari Dr. Aen, banyak sangat ilmu baru tau. Siap workshop ini ajar cara nak pakai produk Depiderm Range ini. 

Complete!!

Disamping itu juga kami diajar cara membuat flower bouquet. Satu pengalaman manis buat semua peserta workshop.


 

Buat korang yang ingin mendapatkan produk ini boleh ke mana-mana cawangan Guardian Malaysia berhampiran okay. Ada pelbagai tawaran diskaun yang ditawarkan tau. Paling best korang boleh cuba Thermal Water dia. Memang the best!

Terima kasih Uriage x Guardian 



 

1 comment:

loving me..loving you