Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

GKB PRODUK LENGKAP UNTUK KESIHATAN - MEMPERKENALKAN Z-WELL DAN TIGER MILK MUSHROOM

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera

GKB produk lengkap untuk kesihatan – memperkenalkan Z-WELL dan TIGER MILK MUSHROOM | Zaman sekarang segalanya kena pantas, gaya hidup kita turut berubah mengikut peredaran masa. Boleh kolin katakan di sebabkan gaya hidup yang agak sibuk dan pelbagai urusan kita sering kali terlupa menjaga diri sendiri dan cenderung terlepas pandang menjaga kesihatan diri dan juga yang tersayang. 

Kolin diperkenalkan dengan produk GKB yang sudah lama berada berada di pasaran dan ianya diyakini. Pegamalan pengambilan supplemen tambahan adalah perlu bagi menyokong tahap kesihatan sendiri.


Diperkenalkan dengan Z-WELL dan TIGER MILK MUSHROOM keluaran GK Bio (GK Bio International Sdn. Bhd.) yang penting bagi kesihatan diri membuka mata kolin yang selalu terlepas pandang dalam penjagaan kesihatan diri. 

GKB TIGER MILK MUSHROOM 

Bahan: Lignosus rhinocerus mycelium 490mg

Ianya telah mendapat sijil Halal dari JAKIM dan mampu memberi kelegaan kepada yang mempunyai masalah kesihatan seperti batuk, selsema dan juga alahan sinus. Jangan risau, produk GKB TIGER MILK MUSHROOM juga mempunyai sijil KKM dengan nombor pendaftaran MAL17117005T tau. 





Terbaik dalam meningkatkan imunisasi badan dan juga memberikan daya ketahanan badan melawan penyakit juga. 

Antara kesan positif selepas mengamalkan GKB TIGER MILK MUSHROOM:

  1. Menaikkan fungsi paru-paru dan bertindak sebagai agen menentang asma, stress oxidative, stress virus dan pelbagai masalah mengenai saluran pernafasan. 

  2. Menjadi agen yang terbaik bagi masalah respiratori

  3. Melegakan simptom-simptom alergik yang di alami.

  4. Terbaik bagi individu yang merokok, mempunyai masalah batuk kronik, pesakit asma, individu yang mengalami masalah pernafasan dan juga bronchitis yang kronik.

GKB Z-WELL 

Bahan: fungi armillriella mellea 300mg, fructus lycium barbarum (wolfberry) extract 50mg, fructus schisandrae chinensis extract 30mg, fructus ziziphus jujube extract 20mg

Produk ini juga telah mendapat sijil HALAL JAKIM dan juga sijil KKM nombor MAL11115036T. Ianya selamat untuk di amalkan sebagai suplemen sehari-hari. 

Di datangkan dengan kapsul vege secara tradisional memberikan kesan tidur yang lebih berkualiti. Kalau nak tubuh yang sihat, tidur kita perlulah lebih berkualiti. Sesuai untuk menghilangkan pening-pening ringan, masalah berpeluh dan mengatasi masalah sukar tidur dan mempunyai mata yang penat. Untuk individu yang ada masalah tidur yang lebih sempurna atau berkualiti kolin rasa ini korang boleh amalkan bagi mengatasi masalah ini. 



Insomnia atau sukar untuk tidur adalah satu penyakit yang merbahaya dan mampu memberikan kita masalah kesihatan. Dengan amalan pemakanan Z-WELL setiap hari mampu meningkat kadar tidur yang lebih berkualiti, melegakan mata yang penat dan paling mujarab ianya memberikan ketenangan kepada pengamalnya. 

Mampu mengurangkan stress kita dalam kehidupan seharian dan juga mempunyai formulasi synergistic bagi menjadikan tidur yang lebih berkualiti di masa-masa mendatang. 

DAPATKAN PRODUK GKB DENGAN MUDAH DI PASARAN 

Sesiapa yang nak dapatkan produk GKB, jangan risau. Mudah sekarang tau nak dapatkan. Ni lah dia senarai farmasi yang boleh korang dapatkan produk pilihan korang ya. 

Whole Malaysia: Alpro Pharmacy, Watsons

Central: M CARE Pharmacy, Leo Pharmacy

Melaka: Farmasi Big Tree, Farmasi Limbongan, Farmasi Tanjung Minyak

Penang: MEDS & VITS Pharmacy, Pure Pharmacy, NuCare Pharmacy, Bliss Pharmacy, Guan Pharmacy, Island Retail Pharmacy

Perak: HTM Pharmacy

East Coast: Lau & Tan Pharmacy, Farmasi Nazen, Farmasi Ehsan

Southern: The One Pharmacy, You Pharmacy, AcePro Pharmacy

Sabah: LifePlus Pharmacy, Pearl Pharmacy

Sarawak: Nutrisense Pharmacy, Sing Lee Pharmacy, Kingdom Pharmacy

Untuk lebih informasi korang boleh layari sosial media yang ada:

Website: https://www.mygkb.com/

Facebook : www.facebook.com/mygkb

Instagram : www.instagram.com/mygkb

TikTok : www.tiktok.com/@gkbmalaysia

小红书 ID : 1318211221 (GKB 集康宝)

YouTube : www.youtube.com/@mygkb01

#gkb #gkbinternational #tigermilkmushroom #zwell



No comments:

Post a Comment

loving me..loving you