Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

BERBUKA PUASA DI RESORT WORLD AWANA

Tahun ini ada rezeki kami sekeluarga berbuka puasa di Genting Highland. Terima kasih kepada yang menjemput kami sekeluarga. Excited juga sebenarnya hahaha, maklumlah makan kat tempat sejuk-sejuk. 

Bertolak dari Kuala Lumpur agak awal, rezeki kami sampai awal. Dapatlah bersiar-siar di sekitar kawasan sementara tunggu waktu berbuka kan. 

Waktu berbuka agak lambat dari KL iaitu jam 7.32 malam. Makanan di Resort World Awana, ok semuanya. Jom berbuka puasa korang




yang ini memang menu wajib setiap kali berbuka. Bukan nak cakap lah, beratur panjang siot.


yang ini favourite kolin. Memang yang ini kolin sapu banyak. Biasanya kalau makan buffet, kolin jarang makan nasi. Selalu akan meratah lauk pauk sahaja. Ada sotong bakar dan juga ikan bakar. So dedua tu memang membuka selera berbuka di Resort World Awana. 


yang ini memang salah satu kegemaran juga, satay. Tapi frust sebab masa nak ambil ramai orang. Lepas berbuka dah tak refill, sedih wei..kolin tunggu till 9pm still tak tambah. 

Selain gambar-gambar menu tu, ada nasi kandar, nasi kerabu, kuih muih, buah-buahan, shell out dan banyak lagi menu sebenarnya. 

Tapi macam biasa lah kalau dah leka makan lupa nak snap gambar. Maklum lah kolin pergi memenuhi undangan, kalau pergi tuk review lain sikit skala nya.

Sorry korang lambat update, masa bulan puasa tak sempat hehehhe.

Selamat hari raya korang, mohon maaf zahir batin :)

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you