Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

BELISIMO SUPER VIT ENERGY DARI NISABAKRIGOURMET

 

Bagi individu yang menjalani gaya hidup yang aktif atau yang ingin menambah  tenaga bagi menjalani aktiviti seharian, BELISIMO SUPER VIT ENERGY merupakan makanan tambahan kesihatan dalam bentuk jelly yang mudah dan ringan di nikmati di mana-mana sahaja.

Dihasilkan 100% daripada bahan-bahan semulajadi yang mempunyai formulasi yang unik merangkumi buah delima, kurma, delima, goji berry, bayam, halia dan buah-buahan campuran yang lain yang dapat memberikan manfaat yang kuat kepada tubuh badan kita.

Dibawakan dalam bentuk stick jelly mudah dibawa dan boleh di nikmati di mana-mana sahaja. Hanya perlu koyakkan stick dan makan begitu Sahaja.

Untuk makluman, Belisimo bukanlah produk pelangsing, produk kolagen khusus atau ubat-ubatan. Ianya adalah makanan tambahan atau supplement, dari bahan-bahan semulajadi yang diformulasi bagi menyokong kesejahteraan setiap individu yang mengamalkannya. 


KEUNIKKAN DAN KELEBIHAN BELISIMO ENERGY BOOSTER

Belisimo menawarkan banyak manfaat untuk tubuh badan kerana ianya tidak bahan pengawet atau gula tambahan. Kaya dengan nutrien dan memberikan pelbagai kebaikan untuk pengamal Belisimo Energy Booster. Semua manfaat dalam Belisimo adalah berdasarkan bahan-bahan yang ada di dalam setiap produk. Antara manfaat bagi yang mengamalkan Belisimo ialah:

1. Melambatkan penuaan pramatang

Semakin meningkat usia, proses penuaan semula jadi pasti akan berlaku secara perlahan-lahan. Disebabkan itu, makanan tambahan atau supplement diperlukan oleh seseorang bagi memperlahankan penuaan pramatang. Pengambilan Belisimo Energy Booster secara konsisten dengan diperkayakan dengan bahan semulajadi tinggi oksidan seperti buah delima dan macha green tea yang mampu  melambatkan kesan penuaan yang di alami.

2. Penahan selera makan

Antara bahan semulajadi yang ada di dalam Belisimo Energy Booster ialah Spinach – Appetite suppressant yang mampu mengalakkan hidrasi tinggi pada tubuh badan dan mengurangkan perasaan lapar. Ianya juga mampu meningkatkan tahap metabolisme badan dan ianya adalah energy booster yang hebat.

3. Vitamin e – memberikan kesihatan kulit lebih baik

Dengan adanya vitamin E di dalam Belisimo Energy Booster mampu mengurangkan kesan-kesan kedutan dan juga garis halus yang ada. Untuk yang inginkan kulit yang lebih ‘glow’ hanya perlu Kesihatan untuk kesihatan kulit yang lebih baik. 

4. Meningkatkan pemulihan otot-otot

Bagi yang selalu bersenam atau melakukan aktiviti berat dan memerlukan supplement bagi mengurangkan sakit-sakit otot, kandungan serai yang ada mampu melegakan kesakitan otot dan bengkak-bengkak ringan.

5. Menambahkan tenaga

Kurma juga turut ada dalam formulasi Belisimo. Seperti yang umum ketahui, kurma sememangnya satu sumber yang boleh memberikan tenaga kepada individu dengan berkesan dan dengan pengambilan yang konsisten ianya berkesan untuk menambah tenaga.

6. Vitamin c – mengalakan produksi kolagen semulajadi

Dengan adanya Vitamin C sebagai antiaging dan booster terbaik untuk penghasilan kolagen bagi memastikan kulit kita kekal segar dan produksi kolagen terhasil secara semulajadi.

7. Meningkatkan imuniti badan

Dengan Halia, Goji dan Delima di dalam setiap sachet mampu meningkatkan imuniti badan setiap individu. Berkait pula dengan musim demam sejak akhir-akhir ini, adalah lebih baik tahap imuniti badan di ditingkatkan dengan pengambilan makanan tambahan seperti Belisimo.

8. Membantu mengurangkan berat badan

Bagi mengurangkan berat badan, ramuan macha green tea di setiap sachet Belisimo mampu mengurangkan berat badan yang berlebihan. 

9. Anti inflammatori

Buat yang selalu ada masalah kahak atau inflamatori, amalan pengambilan Belisimo mampu mengurangkan dan membantu. Adanya halia, serai dan sebagainya sebagai agen anti inflammatori


CARA PEMAKANAN BELISIMO

Disarankan satu (1) stick jelly Belisimo setiap hari bagi setiap individu. Boleh di ambil sebelum atau selepas makan mengikut citarasa masing-masing. Bagi bulan Ramadan, boleh di makan semasa sahur untuk memberikan lebih tenaga bagi menjalani kerja harian dan beribadah.

Selain di makan terus, ianya boleh campurkan di dalam menu makanan harian. Antaranya boleh di masukkan di dalam minuman seperti smoothies, dalam jus buah-buahan atau boleh juga dibuat sebagai spread sandwich juga.

BELISIMO Tiada Caffeine,  Tiada Dairy Pro, Tiada lemak haiwan, Tiada gluten atau gelatin, Tiada tambahan gula, Tiada allergens dan Tiada hormones. 100% adalah dari bahan-bahan semulajadi.

Untuk informasi lanjut boleh layari Website https://www.nisabakrigourmet.com/products/belisimo-super-vit-energy

Facebook: www.facebook.com/BelisimoEnergyBooster

Instagram: www.instagram.com/belisimo.my

Tiktok: www.tiktok.com/belisimo.my

 

Bagi promo bulan Ramadan beli 2 kotak, percuma 1 kotak dan penghantaran adalah percuma pada harga RM180 sahaja. Kempen akan berakhir apabila habis bulan Ramadan nanti.

Bagi yang ingin menjadi stokis dengan pendaftaran percuma boleh hubungi NB Marketing di talian 012-3027094.

Dapatkan BELISOMO SUPER VIT ENERGY hari ini!


 

 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you