Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

"GLOW INSIDE OUT" BERSAMA LUMI22

 Assalammualaikum semua. Tahniah di ucapkan kepada LUMI22, yang telah pun berada di pasaran Malaysia. Korang boleh dapatkan di Health Lane Family Pharmacy di cawangan The Gardens Mall atau KLCC, di Ozhean Clinic (Bangsar dan Bukit Jalil Branch) di Prinzz Medical Clinic (St Mary Residents KL dan juga di NEXUS Clinic KL.

Website: www.belltree.com.my

Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=T3zGeQCwAIM 

https://www.youtube.com/watch?v=6usMirFraIU


Meningkat umur dari 25 -35 tahun, 35 - 45 tahun dan 60 tahun ke atas sudah tentunya menyebabkan kulit hilang keanjalan, kedutan, garis-garis halus, "turkey-neck", tompok hitam, pigmentasi dan pelbagai masalah kulit dan kesihatan. 


Pelbagai cara yang digunakan antaranya rawatan muka, serum, asthetic atau pun plastic surgery. 

Tapi korang, sekarang tak perlu semua itu! Korang boleh dapatkan produk LUMI22 yang penuh dengan kebaikan bagi kulit kita yang meningkat usia ini. 

1. LUMI22 Supreme Essence adalah satu produk kesihatan bagi anti-aging.

2. Bahan-bahan yang digunakan adalah premium dan terbukti secara klinikal.

3. Hanya dengan satu paket setiap pagi, ianya mampu memberikan kecerahan sekata, lebih tegang dan kulit wajah yang lebih muda dari muka sehingga keseluruhan badan. Mempunyai 26% Skin Luminosity dan 19% Skin Firming mampu membaiki kulit dalam masa 8 minggu sahaja.  

Ini antara testimonial tau




Triple Action Skin Firming - X3 

Ada Collagen Protection - SOD & anti oksidan dalam memelihara kolagen daripada terus hilang.

Penghasilan kolagen meningkat sebanyak 34% dari dalam badan dalam masa 8 minggu 

Kolagen juga dapat dihasilkan semula dengan adanya Hydrolised Marine Collagen dan Elastin Peptide yang terbukti mampu menganjalkan kulit sebanyak 19% dalam masa 28 hari. 

Triple Action Skin Brightening - X3

SkinAx adalah French Melon Extract (SOD), French Grapes, Zinc & Coated Vit C) yang meningkatkan kecerahan kulit. Manakala Cerepon-F mampu memberikan lebih 5% untuk keserian kulit. Dan akhir sekal L-Cysteine adalah bagi meningkatkan produksi Glutathione dalam badan. 

Kalau nak cerita memang satu paket kecil sehari yang dimakan terus (bawah lidah) memberikan seribu satu kebaikan kesihatan dan juga mampu mengembalikan keremajaan. Bertuah kolin dapat sama-sama hadir dalam majlis pelancaran media LUMI22 yang diadakan di Pulmman Bangsar KL pada hari sabtu yang lalu. 

Pelbagai testimonial yang ada untuk korang saksikan sendiri tahap keberkesanan produk ini. Apa yang boleh kolin kongsikan ialah, kalau korang mencari produk untuk detox bagi kesihatan dan kecantikan boleh cuba yang ini. Lagi sebulan dua nak raya, boleh tampil berseri-seri nanti. 


Buat yang ingin mencuba jangan lupa dapatkan kat tempat-tempat yang kolin kongsikan tadi, atau korang boleh beli online juga.

Jom "GLOW INSIDE OUT" bersama LUMI22

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you