Tuesday, June 12, 2012

ali imran sport day!

Assalammualaikum...

sebenarnya dah lama sangat imran sport day  hahaha
bulan mei lalu..tapi baru teringat nak hupdate laa
hari sukan kali ini ali imran rumah kuning..
dah acara yang imran terlibat adalah 'mahkota diraja'

haa kome jangan confuse..sebenarnya bawak pundi kacang atas kepala
tapi cikgu dia sangat vogue tukau terus tajuk permainan tu..best kan..
for 6 years old kid..sangat vass ok..

heheh...so kali ni kat area selayang padang nye 
di kelilingi kawasan perumahan...ok jugak la..
parking bole tahan sendatnya..tapi sedehhh no RELA jaga laa on that day
kalu ada mungkin mamy tak perasaan..

jam 7 pagi imran dah naik bas ngan kawan kawan
mamy pergi ngan alisa maisara..so sampai masa dema tengah perbarisan
tapi umur 6 tahun tak masuk perbarisan..so imran duduk dalam khemah
tengah makan nasi lemak hehehe..

dapat lah snap a few picture hari sukan imran umur 6 tahun
6 Arafah di Tadika Islam Al-Mustaqimah...

 alisa maisara dan ali imran...

imran and friends...

line up for the games!

oh imran yang memang tak bole kena panas...apek celup!

nicely decorated tent! TQ Teacher...

imran memang sangat seronok hari tu walaupun cuaca memang panas sangat
anyway tahun depan ali imran dah 7 tahun..DARJAH SATU..
cepatnyer masa berlalu...cepatnya anak aku besar dah
tua dah aku yerr hahahah....


nota kaki: Ya Allah ...kau jadikan lah anak anak ku anak yang berjaya
 dunia dan akhirat dan taat pada perintah mu Ya Allah...






No comments:

Post a Comment

loving me..loving you