Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

pagar besi ku aka BRACESS...

Assalammualaikum

bercerita pula pasal pagar besi aku nih ianya bermula pada November 2008
dah sampai lah sekarang dah 19 Jun 2012 masih berada, bertakhta di gigi aku nih
 sebabnya masa mula mula pasang dulu sangat sangat jonggang gigi aku nih
tapi aku ni jenis confident aje dan perasaan lawa hahaha

so apabila dah pakai bertahun tahun ni kan memang nak bukak aje lah perasaan tu
sebab No. 1 pergi mana mana orang tengok
tanya dan bla bla bla...
well gigi mamy memang dah banyak sangat berubah..

permulaan masa mula mula pakai tu memang lah 
susah giler..dan sakit apabila nak makan semua susah tau
bayangkan la..gigi geraham dicabut..semata mata memberi ruang gigi yang kedepan tu
ada ruang tuk ke belakangkan...memang seksa..
siap aku preggy pun tau..pakai lagi..kome bayangkan laa
masa aku bersalin kan si alisa aku pakai 
now alisa dah nak 3 tahun..mamy pakai lagi hahahah
sangat kesian kat aku kannnn

anyway sekarang ni memang tak bole nak bukak lagi sebab masih ada 
ruang di tepi sebelah kanan ni..ruang nya sangat kecil 2mm aje
masih tak mau tutup ler..aduihhh
anyway syukur sangat ...daripada gigi jonggang yang agak teruk 12mm
sekarang berubah menjadi lebih baik 
terima kasih Dr. Maryati dari Fakulti HUKM

terima kasih buat pembaharuan dalam hidup saya
kini saya lebih confident dan cantek yeay...
hehehe

see my smile..ada ngupe maya karin idak hahaha

2 comments:

loving me..loving you