Wednesday, July 23, 2014

Laman Seni Shah Alam

Assalammualaikum

Masa kolin lalu kat sini teruja lah sangat
memang lawa giler eh art ni 
apa lagi..moh kita bergamboo

kolin ni memang sawan kamera
maklumlah dulu cita-cita nak jadi peragawati hahahha

Jum Review Laman Seni Seksyen 7 Shah Alam


Lawa kannnn


Terasa maya karin pulak yang ini
Only you can stop global warming!! So true..


Oh my!!!..kreatif sangat


Opss the toilet...hihi


Its my favourite movie indeed!!!


Lawa sangat lukisan dinding ni
 i am falling in love lalala


nape laaa comel sangat kome buat niiiii


rain over me!!


hurmm..tak tau nak rotate...pasrah hahahha
Mesti korang tertanya tanya siapa photographer kolin kan. 
Namanya cik milah hihi


bak kata sufia gambar ni kolin ngan buat promo tuk rexona hahhaha
siot tol!!..
anyway..i love this pic~


sesopan style..


an owl staring at milah..
Wat the!?


this is lorong belakang...

Kepada sesiapa yang teringin nak bergambar begini
Boleh lah ke seksyen 7 shah alam
Belakang butik tudung fareeda tu
Best nyah!!!

Kalau nak tag kat insta #lorongbelakang 
jangan lupa singgah ok!!

Adios

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you