Monday, July 8, 2013

Ramadhan datang lagi..

assalammualaikum

syukur alhamdulillah kolin dipertemukan dengan Ramadhan lagi sekali..Insya Allah..
Anyway...hari ini dah isnin..rabu dah puasa. Malam ni tengok anak bulan..dan pastinya puasa yeay. Tak sabar rasanya nak berpuasa, dan pada bulan puasa tahun lepas lah kolin 1st time belajar berhijab dan alhamdulilah sampai ke hari ini masih belajar berhijab. Terima kasih kepada semua yang menyokong, memberi kata-kata perangsang dan tak lupa juga yang membelikan kolin tudung-tudung baru tuk kolin gayakan..love u sooo much!!

kepada semua pengunjung, stalker so wat so ever. Kolin dengan rasa rendah diri memohon ampun dan maaf di atas semua kesalahan dan kesilapan kolin semasa sedar atau pun tidak. Kolin doa yang terbaik untuk semua aje. Peace..sooo sweet..

Selamat berpuasa semua..


 all pics from google

Selamat datang wahai Ramadhan...
masih terkenang pemergian arwah ateh pada 7 ramadhan 2004...dah bertahun-tahun tapi tiap kali Ramadhan arwah tetap dalam ingatan. Semoga arwah di letakkan di kalangan orang beriman. 

Hanya Allah saja yang tahu betapa kak alang merindui ateh....last kami berbuka puasa bersama makan roti boom masa tu. Apa kan daya esok pagi ateh pergi..semoga ateh tenang di sana..

2 comments:

  1. Salam romadon kolin....aku raya dulu baru puasa..huhu...Al-FAtihah untuk arwah ateh....raya jemput la kerumah...

    ReplyDelete

loving me..loving you