Tuesday, July 23, 2013

Opah Hasnah

Assalammualaikum

ingat tak kolin pernah share pasal cerita opah hasnah dulu. Link di bawah...


berikutan kisah yang kolin share tu, kolin telah menganjurkan satu kutipan derma di kalangan kawan-kawan dipejabat dan diluar pejabat. Alhamdulillah sambutan amat mengalakkan. Nak mintak derma tuk opah besar-besaran tak mampu. Sekadar kolin share dan berkongsi dengan sesiapa yang sudi membantu pun dah syukur alhamdulillah. 

Berbekalkan dengan derma dan sumbangan ikhlas dari kengkawan kolin hubungi opah. Dah tentunya opah sangat berterima kasih kepada semua yang sudi sedekah di bulan Ramadhan yang mulia ini. Semoga setiap satu sedekah dan amal yang kita buat ini diredhai Allah SWT. 

Apa yang kurang dari kolin..
apa yang baik dari NYA...
semoga bantuan sekecil ini dapat meredakan beban opah. 

Duit amanah orang telah pun kolin bank in pada opah. Semoga anak-anak itu bergembira raya nanti.
Alhamdulillah ~


kepada sesiapa yang masih sudi nak bersedekah, boleh lah berbuat demikian di no akaun ini. 

200 55 11 0000 27 366 Agro Bank
Hasnah Binti Mohd Aris

Syukur~


2 comments:

  1. opah hasnah ni dh ump 74 thn pn still kuat dan sihat lg...mungkin sbb Allah nak memudahkan dia menjaga anak2 tu kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. rezeki dia zura..
      apa yg kita boleh tolong..ini aje laa

      Delete

loving me..loving you