Wednesday, November 16, 2011

Kampung Pegantin

Assalammualaikum

Hari 11.11.11 malam kann..mamy ada jemputan kenduri kawen di Kampung Pengantin .
haa dekat jalan genting klang..dekat ngan danau kota tu..
tempat dia ok ler jugak..sebelah tempat makan orang cina..berkaraoke lagi ko..kelasss

so masa sampai..ada anggota RELA jaga parking ..alhamdulillah ok aje
masa sampai dah nampak pun pegantin bersanding...we are a bit late..sbb hujan kan..lagipun
balik kerja nak bersiap siap..agak agak ler kann

so kampung pengantin..nyer..cantek laa tempat nih..waaa kelass laa


haa ni pandangan dari tepi..so kami pun terus berjalan..dan kami mendapatkan meja yang dikhaskan untuk kami sekeluarga. sangat cantek..purple putih, air anggur ...byk makanan..bukan buffet tapi dome..sesuai eh..
x yah aku nak ke sana sini heheheh


cantek kan setting dia..ini di antara tetamu yang hadir..waa suka nyer
kalu ler i leh repeat balik.hahahhahah nak aje kenduri di sini..pasti kacak kannn


hehehhe..makan time..best woo..apa saja pun ada..
haa kami pun memang balik dari keje..dan lapar
tanpa melepaskan peluang..kami makan ler...hehehh seronok nyer kenduri kawen nih
sib baik x ujan..sbb takut nak ke kereta kang payah laks


ini lah pengantin yer..faizal dan safira..
anak kepada kawan suami abg ayie ...tima kaseh sudi menjemput kami ye...
semoga pasangan ini diberkati Allah dan dipanjangkan jodoh, dimurahkan rezeki ..amin


 dan apabila DJ memasang lagu ..anak anak aku buat onar ler
naik atas stage kat tepi meja makan kami ...joget joget..ko mampu???
aku hanya mampu melihat lallalallal

janji dema x kaco orang lain..nak wat gi mana..
dah ada anak kan...heheheh...


so lastly...ali imran tangkap gambar kami berdua..
waa best lak ada anak dah besar....sebenarnya imran banyak tangkap good pic tau
i nak adiahkan dia kamera laa bufday dia nanti...haaa 

so jum meriah diri kat kampung pengantin eh!!

adios




No comments:

Post a Comment

loving me..loving you