Tuesday, February 19, 2013

sepetang di pantai remis

Assalammualaikum

perjalanan selama 45 minit dari jinjang memang best, sebab ikut highway LATAR dan sekejap aje dah sampai. Cuti panjang CNY hari 11 Februari 2013 ini kami gunakan dengan meyinggah pantai ini. Sebenarnya ada tujuan pergi ni pun, tujuan nak beli ikan masin bulu ayam untuk kenduri pertunangan awen. Terlanjur ke sini apa lagi..makan lah kerang-kerangan rupa tak ingat, masa kolin datang ramai orang, ye lah cuti sekolah dan orang beriadah kan..seronok main layang-layang kat sini..

Selesai makan, selesai membeli..upacara melepak..

enjoice~

alisa and ali imran with kezen..shamil dan haikal

 oppss lisa cekci hahaha...


mainler pasir yang tak seberapa tu


dan ini lah en. suami yang sempat melelapkan mata di atas batu setelah makan kerang, lala bla bla sebanyak banyak nyer...

Lebih kurang jam 4.00 petang kami pun balik ke rumah, sesekali memang seronok ke sini.
sapa yang tinggalh di Lembah Klang, yang belum pernah sampai, marilah singgah. Mana tau tempat ini juga menjadi destinasi kegemaran awak kan..

adios




2 comments:

  1. sempoi nye cik abe tido atas batu camtuh... lisa cekcinyer.. hihhih...

    ReplyDelete
  2. mmg cik abg aku ni jenis tak sudah hahah..lisa seksi kann hahah

    ReplyDelete

loving me..loving you