Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

THE LANAI EVENT SPACE, SEKSYEN 23 SHAH ALAM

Tahniah kolin ucapkan kepada Seri Segi Group di atas pelancaran THE LANAI EVENT SPACE yang terletak di Seksyen 23, Shah Alam. Tempat ini dihiasi dengan indah berkonsepkan Botanical Garden Concept sudah tentu memberikan sisi romantis dan tenang buat korang yang nak adakan majlis kat sini. 


Terletak di Shah Alam dan ianya boleh muat seramai 400pax kalau makan secara buffet dan 160 pax kalau makan berhidang atau banquet. Sekarang kan dah trend orang buat majlis tunang, nikah, akikah, birthday party, pelancaran produk dan apa-apa jua majlis kan event space. Sebab ianya senang kan, makan semua ada dan tempat pun dah proper. PA sytem ada, kerusi dan meja siap semua. Lawa!


 Ini ruangan makan yang dibuat secara buffet.


Lagi senang, surau dan toilet ada juga dalam premis. Parking memang senang, tempat letak kereta awam banyak di luar premis dan dekat dengan jalan utama jugak. Kalau korang waze memang mudah sangat nak ke sini. 


dari dinding sehingga ke ruangan atas hall ini memang dihias cantik. Bayangkan korang bernikah di sini. Serius Your Dream Come True tau. Kolin share satu pakej akad nikah & bertunang kta sini okay. Harga asal RM12k tapi promosi sekarang RM10k untuk minimum 200 pax. Kalau nikah dah cukup dah ramai tu kan. Tetamu 200 pax dah meriah sangat!

HALL
100 table with linens
100 chivari chair 
1 set buffet station

MENU
briyani rice/ nasi minyak
white rice
ayam masak merah/curry/kurma
daging masak hitam/dendeng/palembang
vegetable dalca/mix vege
papadom
fruits
cordial water
plain water

INCLUSIVE OF
standard audio system with technician
usage of one rostrum
usage of stage
experience banquet server with 
casual uniform

COFFEE CORNER
teh tarik
2 type of kuih

FREE
mini dais decoration
setting table for nikah ceremony
special entrance decoration

inilah list yang akan korang dapat kalau bertunang atau bernikah di sini. Lega datang ramai-ramai tak perlu kemas rumah. Tempat pun siap berhawa dingin, semua selesa, semua gembira. 



Tahniah sekali lagi buat The Lanai Event Space diatas pembukaan rasmi minggu lalu. Jangan lupa korang, kalau cari tempat nak buat majlis The Lanai sudi membantu anda. 

Untuk apa-apa pertanyaan sila call 03-58859224, 011-18784681/012-6864515/011-290 0089 atau 019-250 3090.  Kalau FB dan IG korang boleh search thelanaieventspace untuk lihat lebih banyak contoh majlis yang boleh korang adakan di sini. 



Terima kasih The Lanai Space sebab jemput kami semua ke majlis perasmian hari tu. Ada rezeki jumpa lagi ~

3 comments:

  1. nice tmptnya..senang skarang org nk wat mcm2 majlis bole sewa tmpt mcmni

    ReplyDelete
  2. Nampak cantik walau Simple tempat dia... Makanan sedap ke idokkkk

    ReplyDelete
  3. kak ana suka dekorasi dalamannya cozy sangat kan :)

    ReplyDelete

loving me..loving you